|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 24, 2007 16:00:06 GMT 1
Kijk eens aan. Hoop regels en idd., regels zijn er om overtreden te worden dus ga ik vanavond eerst maar even een afspraak maken om m'n ruiten te laten blinderen. Moet af en toe ergens het schijt aan hebben. Hahahaha. ;D Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by monteurtje on Oct 24, 2007 16:18:41 GMT 1
Idd regels zijn om te breken maar je moet ook niet te ver gaan net als ik zeg maar gister een auto die van links kwam mij voorrang moest geven sijne hij goed in de remmen heb je mijn een verkeerde hub dimlicht uit mist lampen aan en strobo's aan je wil niet weten hoe hard hij plotseling kon rijden ;D
mvg corné
|
|
|
Post by spooks on Oct 26, 2007 16:12:54 GMT 1
hahaha hebik ook een keer gedaan toen ik mijn calibra nog had op de snelweg ging iedereen op eens opzij haha lache
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 29, 2007 19:18:52 GMT 1
Jaja, volgende week maandag gaan ze geblindeerd worden. Helaas niet meer voor de meeting kunnen regelen mjah. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by monteurtje on Oct 29, 2007 21:05:06 GMT 1
toch altijd leuk de blindatie op de auto of niet dan?
mvg corné
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 29, 2007 22:53:22 GMT 1
Zeker weten. Ga het niet eXtreem donker doen maar gewoon netjes want anders begint oom agent weer te janken maar dat zullen ze toch wel doen. Grtzzzzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Nov 3, 2007 15:02:12 GMT 1
ach oom agent jank toch al zo snel dus jah maar ik moet mijn achterruit nog eens een keer doen
|
|