|
Post by dano on Oct 15, 2006 20:26:31 GMT 1
ik vroeg me af wat voor hobby,s jullie hebben , buiten het tunen en stylen van jullie auto,s . ik zal beginnen : ik ben op maandagavond ,vrijdagavond te vinden op de schietbaan in oosteind en dongen . en op zaterdag middag ben ik aan het schieten in dorst op de boom. ff wat photo,s bij het praatje en dan nu wat photo,s van wapens waar ik mee op de baan schiet dit waren ze weer ff ik zal volgende week een filmpje proberen te plaatsen van op de baan
|
|
|
Post by christiaan on Oct 17, 2006 16:09:08 GMT 1
Nou maandag avond : trainen Woensdag : Training geven en zelf trainen Zaturdag : Wedstrijd fluiten met trainings team mee en zelf voetballen
Dat was het ik doe niet echt heel veel. Ja heel veel computeren maar dta is niet echt een hobby.
Gr christiaan
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 17, 2006 18:05:20 GMT 1
auto's, auto's, auto's, auto's, auto's wantjah...vrouwen vallen niet onder categorie hobby he..?? of wel??? want anders dan zijn het... vrouwen & auto's, vrouwen & auto's...etc, etc
|
|
|
Post by christiaan on Oct 18, 2006 22:12:18 GMT 1
Vrouwen is volgensmij wel de catogorie hobbys hoor Ga naar de walle dat is toch ook gewoon een hobby ofnie ..? Of vat ik hem nie wat jij bedoelt..? Gr christiaan
|
|
|
Post by paashaas on Oct 18, 2006 23:00:33 GMT 1
audio, boogschieten,fitnes,stijldanssen,en gezellig met het vrouwtje een tarasje pakken gr paashaas
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 19, 2006 6:45:41 GMT 1
nee chris, ik dacht niet per direct aan seks:P net als wat paashaas zegt, terasjes pakken en dat soort dingen. Kep alleen geen vaste vriendin, dus bij mij is het zoiets als... met vrouwtjes terasje's pakken
|
|
|
Post by the berie on Oct 19, 2006 11:10:04 GMT 1
breakdance, webdesign
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 19, 2006 19:36:09 GMT 1
mijn hobby is mijn auto
en op vrijdag avond doe ik aan biljarten (libre) 1 ste klas
groetjes jorie
|
|
|
Post by peugeotracer on Oct 26, 2006 14:54:51 GMT 1
het enige wat er gaande is dat er alleen maar mensen zijn die hooby's hebbe nou ik lig in me bed te pitte er daar gaat het om bij mij dan he.. :P
|
|
|
Post by remuss on Nov 15, 2006 20:32:08 GMT 1
Mijn hobby's zijn: Ten eerste me vriendinneke Af en toe een hengeltje uitwerpen. En modelbouw zie hieronder voor foto's: Me helikopter: Me rc auto Die auto heeft een 3.5 cc brandstof motor die levert iets van 2 pk en dat zorgt ervoor dat als je een brandstof hebt met 15% nitro dat ie 90km/h loopt gaat dus echt tering snel, loopt zo hard dat de bandjes van de velg lopen ;D ook als ze vast gelijmd zitten, koste me ook al me achter spoiler heb nu dus een rvs spoiler ;D maar verders vind ik dit dus een leuke hobby. grtz, Marco
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 15, 2006 20:36:19 GMT 1
Is ook zeker een hele leuke hobby... kep een electro rc autoke...
maar een van me wishbones is gebroken, en ben om de een of andere manier te lui om da ding te gaan kopen.
mar het allerleukste vind ik nog wel de kappen spuiten enzo!
|
|
|
Post by civicpower on Nov 19, 2006 21:52:01 GMT 1
mij hobbys zijn als 1e de auto en het vriendinnetje natuurlijk en daarnaast nog snowborden en darten en heel erg veel werken maar ja da is geen hobby
|
|
|
Post by christiaan on Nov 20, 2006 15:54:02 GMT 1
Ik wou al zeggen als je werken een hobby vind dat is dat niet goed Gr christiaan
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 20, 2006 15:57:06 GMT 1
Ligt er maar net aan..
|
|
|
Post by christiaan on Nov 20, 2006 16:55:34 GMT 1
Ruudje hoebedoel je dan he leg eens uit. Ik hoor niet vaak van mensen dat ze werken als hobby hebben. Misschien aan je wagen dan ok maar dat vind ik anders.
Gr christiaan
|
|