|
Post by mikey on May 25, 2008 21:31:16 GMT 1
hahaha nou matty ik kan je een ding beloven dat onze trouwauto de supra makkelijk bij kan houden hij heeft namelijk rond de 580 pk dussssss
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on May 26, 2008 9:55:13 GMT 1
oowww......die supra had er een twin-turbo op zitte... was tog ook goed voor 350 pk tjes..... mja, dat verschil zal denk ik wel te merken zijn, alleen is die supra ietsie lichter als zo'n escalade.... weet je wat, ALS we ooit veel geld hebbe, dan proberen we het uit goed?? ;D mzl matty
|
|
|
Post by redswiftmk6 on May 26, 2008 19:25:05 GMT 1
mooie bak heb even je toppic zitten bekijken klasse bak!
|
|
|
Post by tuningfreaker on May 26, 2008 20:34:28 GMT 1
das echt ziek whahaha
|
|
|
Post by mikey on Jun 2, 2008 18:57:16 GMT 1
zo mensen weer een kleine update. Ik ben bezig om bij HB-DESIGN mijn bumpers te bestellen en mijn schoefset en dat hij ze ook doet spuiten. Als het goed is krijg ik deze week te horen of alles leverbaar is en dan ga ik de bumpers op maat maken en dan daar laten spuiten en de schroefset laat ik via hem eronder zetten. Hopelijk hoor ik snel wat meer
mzzl mikey
|
|
|
Post by polosteroid on Jun 2, 2008 19:41:12 GMT 1
succes ermee haagshopje gaat helemaal goed komen en moet jou zeker helpen
|
|
|
Post by mikey on Jun 22, 2008 9:45:58 GMT 1
weer een update: Jorie en ik hebben gisteren mijn voorbumper op maat gemaakt en de sideskirts gepast en die paste meteen op de rechter na want die was meegeleverd maar niet voor de vts uitvoering dus jah die krijg ik hopelijk snel toegezonden, maar nu ff de pics in stappen: bij de laatste foto zit alleen het gaas verkeerd want die was weer los gevallen, maar hij hoeft voor echt niet meer omlaag alleen achter en misschien als hij dan doordat hij achter weer omlaag gaat dat die voor ook nog een cm kan hebben mzzl mikey
|
|
|
Post by polosteroid on Jun 22, 2008 10:48:46 GMT 1
jaja wel ff werk maar toch nog goedgekomen he haagshopje
|
|
|
Post by markje on Jun 22, 2008 11:56:25 GMT 1
ziet er leuk uit hoop dat ze er snel op zitten ik heb nu trouwens ook me achterbumper hier thuis liggen maar moet ook nog gespoten worden en daarna nog me uitlaat verlassen dat hij mooi in het gat past en dan kan hij er onder
mzzls mark
|
|
|
Post by patrickprelude on Jun 22, 2008 19:04:44 GMT 1
skirts zijn wel subtiel tegen over de voorbumper vind ik maar wel mooi bodykitje als die gespoten is
|
|
|
Post by speedyboz on Jun 22, 2008 21:11:05 GMT 1
ziet der netjes uit mickey hoop het snel in het echt te zien.
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 22, 2008 21:48:40 GMT 1
ziet er netjes uit hoor kerel toch nog wat leuks gevonden. Jorie is ook een mannetje van alles Ik wil ook bumpers:P hahaha volgend jaar is mijn ride aan de beurt dus jorie, plan het maar vast in hahaha geintje
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 23, 2008 17:50:54 GMT 1
Ziet er netjes uit hoor. Brute voorbumper. Staat wel stoer zo. Grtzzz
|
|
|
Post by erwin on Jun 23, 2008 17:54:06 GMT 1
hey gast ziet er echt niet ui vind echt spuug lelijk dat je dat durft te kopen pwhahaha.... neej hoor maatje ziet er super strak uit maar dat wist je al!!! ga je nog wat ander de onderste lip doen of houd je het toch zo??
laterzz
|
|
|
Post by mikey on Jun 25, 2008 20:14:09 GMT 1
hey gast ziet er echt niet ui vind echt spuug lelijk dat je dat durft te kopen pwhahaha.... neej hoor maatje ziet er super strak uit maar dat wist je al!!! ga je nog wat ander de onderste lip doen of houd je het toch zo?? laterzz hey man ik heb ff alles bekeken en ik hou het zo, want het wordt al iets harder als het gespoten is en als ik nu iets raak zal de lak misschien alleen een beetje barsten maar de bumper wel op zijn plaats blijven mzzl mikey
|
|