|
Post by paul106gti on Dec 16, 2009 18:15:37 GMT 1
Mikey, succes met de wederopbouw. Geef je groot gelijk om het te veranderen nu je toch bezig bent Hoop dat alles beetje snel geregeld kan worden. Grtz tot volgende week heb je mede passagier die je komt vervelen
|
|
|
Post by opeltje16v on Dec 16, 2009 21:33:40 GMT 1
hej maatje, wat zie ik nou?? heb je deuken opgelopen door dat drempeltje bij ons in de wijk?? ik dacht dat je hem alleen maar aantikte! das wel mooi klote man... ben benieuwd naar je verhaal! succes met het opknappen kerel...
mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Dec 19, 2009 7:57:24 GMT 1
nee deze problemen die ik nu heb is in de garage gebeurd en heeft voor een hoop schade gezorgd, dus dat drempeltje heeft helemaal niets tot weinig schade op geleverd
Wanneer de tijd daar is zal ik het geheel goed uitleggen.
mzzl mikey
|
|
|
Post by mikey on Jan 30, 2010 8:25:20 GMT 1
nou mensen na maanden wachten op de verzekering heb ik nu eindelijk groen licht. Ik ga hem vandaag naar HB-Design brengen en dan beginnen ze er volgende week aan om hem op te knappen dus hoop hem over een maand weer terug te hebben
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Jan 30, 2010 9:08:06 GMT 1
Kijk dat is mooi nieuw, franse meuk is meuk maar moet toch wel blijven rijden Komt allemaal goed zie je wel Groeten Paul
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jan 30, 2010 9:33:10 GMT 1
das een goed bericht gozer.......!!!! toppie
|
|
|
Post by christiaan on Jan 30, 2010 10:30:11 GMT 1
Goed bericht ja inderdaad !
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 1, 2010 18:56:12 GMT 1
Goed bezig. Succes.
Grtzzzz
|
|
|
Post by mikey on Feb 7, 2010 10:35:25 GMT 1
nou mensen, hij staat bij HB-design en ze zijn eraan begonnen. Hopelijk krijgen ze hem af voor 14 maart want dan wil ik wel mee natuurlijk naar zandvoort.
Nu er uitgekeerd is kan ik het hele verhaal wel vertellen hoor:
Ik ging met mijn lieve vrouw even een lang weekend weg en dacht meteen ff mijn auto een apk-tje te kunnen geven. Ik mijn auto naar de garage gebracht en een zeer gezellig weekendje gehad, dus maandag de auto halen, zie ik schade aan mijn auto. Om het verhaal in te korten hebben ze gewoon heel lomp de brug vooruit op gereden en daarna nog eens lomp achteruit de brug op gereden en heel de voorkant aan gort geholpen.
Mijn linkerzijkant is de lak af, bumper hangt half los(wel weer sniekie vast gezet), koplamp naar de donder en rechterzijkant zit een deuk die ze eruit kunnen rollen zonder spuiten.
Al met al een hoop schade, maar jah het wordt nu gemaakt en de lampen heb ik eindelijk binnen en 1 ding kan ik zeggen dat die echt dik zijn!!!!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Feb 7, 2010 16:50:01 GMT 1
Hey maatje, Mooi dat ze alles nu toch hebben uitgekeerd Hoop dat je de Saxo snel weer terug heb en ben erg benieuwd naar de nieuwe lampen Mzzl Michiel
|
|
|
Post by mikey on Feb 7, 2010 21:04:51 GMT 1
dank je, maar heb er nog een update bij gehaald. in de nieuwe set koplampen komt ook meteen xenon in, dan heb ik dat alvast gedaan voordat de koplampen geplaatst gaan worden en kan ik er nog stukken beter bij hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 7, 2010 23:27:38 GMT 1
Zeer verstandig succes als je hulp nodig hebt bel je maar hoor. gr
|
|
|
Post by DIAMO!! on Feb 8, 2010 9:14:05 GMT 1
Goeie update !!! en beter hoor.... dat ie nu gemaakt wordt !!!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 8, 2010 18:10:20 GMT 1
Goed bezig. Ben benieuwd....
Grtzzz
|
|
|
Post by mikey on Feb 8, 2010 19:45:58 GMT 1
nou paul misschien dat ik je hulp wel ff kan gebruiken maar jah moet toch eerst ff mijn auto nog terug krijgen hahahha
mzzl mikey
|
|