|
Post by heavyangel on Feb 1, 2007 17:34:53 GMT 1
ja idd en kwaa motor ben ik er helemaal op vooruit gegaan van een 1,4 8v sport naar 2,0 16v dus hey doei
|
|
|
Post by erwin on Feb 7, 2007 17:52:41 GMT 1
hey mensen.. als iemand intresse heeft op de corsa.. hij is te koop!! als ik hem voor mooie prijs kan verkopen wil ik iets groters kopen...
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 7, 2007 19:29:16 GMT 1
ooooohhh weet je al wat voor iets je wil
|
|
|
Post by erwin on Feb 7, 2007 19:45:02 GMT 1
nee niet echt..word echt lijp pwhahaa zooooooooooo veel mooie wagens
|
|
|
Post by polosteroid on May 7, 2007 9:00:11 GMT 1
daar stond hij dan bij fullspeed BINNEN dus hij had geen last van de STOF die veroorzaakt werd door die vriendelijke boer maar ik vond het toch geslaagde dag wat jij ?
|
|
|
Post by erwin on May 7, 2007 16:07:24 GMT 1
jha was super weekend...alleen volgende x castreren we die boer gewoon...niet dat ik er last van had...doe ik gewoon mee voor de lol... haha
|
|
|
Post by erwin on May 15, 2007 17:24:16 GMT 1
jo peepz de corsa gaat weer uit elkaar... ben bij spuiter geweest... heel mn bak word uit elkaar getrokken alles opnieuw plamuren schuren heel de bende op nieuw spuiten...wel in de zelfde kleur... ga ook mn kofferbak netjes in bouwen... word wel vet...en ga ff op de sloop nieuwe deurpanelen scoren en verbouwen...kijken of ik in mn deur 2 ovalen kan proppen lijkt me wel cool..haha en kuipjes scoren met 4 punts gordels..en dan ben ik weer blut haha greetzz
|
|
|
Post by polosteroid on May 15, 2007 18:12:41 GMT 1
oke goed bezig jij erwin komt goed ben ik niks bang voor ps is dat een duur dat spuiten daar
|
|
|
Post by erwin on May 15, 2007 21:33:48 GMT 1
mwa valt welmee word in iedergeval zeer goed gedaan en kwaliteit kost wat extra... zijn jongens die alleen maar uitgebouwde autos spuiten... bij meeste spuiters ben je je auto 2 weken kwijt daar een maand...omdat hun je auto dus ander halve week laten staan voordat hij weer opgebouwd word.. is beter voor de lak kan hij goed uitharden zulke dingen... mijn auto word door die kerel gespoten die op assen bij ons kwam staan met zn golfje cabrio... en als je zag hoe strak die was... durf ik het wel aan... greetzz
|
|
|
Post by polosteroid on Jun 24, 2007 22:18:55 GMT 1
hee kerel was leuke meeting toch ? en JIJ HEBT TOCH EEN 1.1..........OF 1.2 DAN
|
|
|
Post by mikey on Jun 25, 2007 8:11:29 GMT 1
hahahha,
Ja wees toch eerlijk zo rijd hij er wel mee hahahahah
was weer gezellig laters
mzzl mikey
|
|
|
Post by erwin on Jun 25, 2007 16:54:12 GMT 1
pwhahah neej jonge 2.0 bi turbo...pfff hoevaak moet ik het nou og zeggen... en jha duuuh anders zit ik met mn kop int dak pwhaha was weer vetjes laterzz
|
|
|
Post by mikey on Sept 18, 2007 7:21:43 GMT 1
hey erwin wanneer ga je die bi turbo er nou in gooien hahahah? Ik denk ik zet maar weer eens iets bij jou autotje zodat je weer wat hoger in de lijst komt te staan waar je hoort te staan hahahahaha het is trouwens jammer dat die michelle ook niet meer reageert met die sol die zou ik wel eens op een meeting willen zien hahahah ik spreek je maatje latersssssssssss
|
|
|
Post by mikey on Nov 3, 2007 9:44:32 GMT 1
ik zal nog maar eens jou autotje omhoog gooien in de lijst want verder dan pagina 1 komt bijna niemand meer hahahah
mzzl mikey
|
|
|
Post by erwin on Nov 3, 2007 18:23:04 GMT 1
haha jha ben ver weg gepropt haha maar wel de die-hard he hahahha
|
|