|
Post by dexden on Nov 28, 2007 11:33:56 GMT 1
|
|
|
Post by mikey on Dec 1, 2007 9:07:40 GMT 1
hahahha jah hoor geef maar hoe harder de bass hoe beter
mzzl mikey
|
|
|
Post by speedyboz on Dec 3, 2007 18:25:22 GMT 1
nummers van de looney tunez doen het ook altijd goed vind ik
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by monteurtje on Dec 4, 2007 19:33:04 GMT 1
hee dexden mooi nummer lied cd weet ik het maar heel mooi als je meer heb post maar meer mvg corné
|
|
|
Post by dexden on Dec 5, 2007 12:43:10 GMT 1
Thanx monteurtje, ik maak wel vaker mixen maar die heb ik niet op de pc staan
|
|
|
Post by monteurtje on Dec 5, 2007 17:50:04 GMT 1
oke dan maar als je der hebt dan zet ze maar gewoon hierbij echt vetjes zal heb van de week branden dan kan ik zondag lekker boemen daar bij die scooters mvg corné
|
|
|
Post by christiaan on Dec 5, 2007 19:18:25 GMT 1
Wat nummertjes van alles wat met lekkere bass erin Wat er tussen haakjes staat van Reggeaton of jumpstyle laat bij limewere of andere progamma's er achter staan Kan je ze toch niet downloaden kan je me altijd een mailtje sturen dan stuur ik de nummers die je niet kan vinden wel op Dj Coone - Jumpstyle vibes DJ Kicken - All the ladys ( jumpstyle ) Dj Larsson - Jumpstyle ( Duurt lang totdat er bass is )50 cent - Just A Lil Bit ( reggeaton ) Will Smith feat. Elephant Man - Switch Reggeaton Remix Don omar - Dale Don Dale Reggeaton Latino [Chosen Few Remix][/li][li] ( Van Don Omar als hij hem niet kan vinden The partysquad - Non Stop Toma pitbull Reggeaton Mix ( Bubbling RMX)2005 Dj Sunijam - Ai Chiko Remix Zion Y Lennox - Yo Voy Dj sunnijam - Lean Back Bubbling Rmx Pitbull - Bojangles (DJ Lil Roy Reggeaton Remix) Frankie J - Obsession (Reggeaton Remix) wisin y llandel - dembo RMXcrw-Maxine(murder she wrote) Niet te hard zette in de auto hele harde bass. Uit ervaring bij jorie in de autoKings of Medxion - I Feel A Brand New Bass ( Da Jumper Intro Rmx) Zeer lekkere bass !!!Dj Midge - Insite Zeer lekkere bass !!!Dj Lethal MG - 13 In A Dozen Dj Massive vs The Rebel - Make My Day Sector 9 - Jump 2 the Rhythm Sean Kingston - Beautifull Girls LUDACRIS - Too Fast Too Furious Gr christiaan
|
|
|
Post by monteurtje on Dec 5, 2007 21:35:48 GMT 1
TMD project - monsieur cannibal een leuke remix van een al wat leuk irritant nummer maar wel een dikke bas er op een gegeven moment in hoor mvg corné
|
|
|
Post by polosteroid on Dec 5, 2007 22:14:55 GMT 1
ja christiaan zet ze maar op cdtje voor mij
|
|
|
Post by christiaan on Dec 6, 2007 9:07:04 GMT 1
Ga het proberen jorie komt goed als hij klaar is hoor je het wel Gr christiaan
|
|
|
Post by jhoeven on Dec 7, 2007 9:30:33 GMT 1
Probeer anders wat nummers van bass mekanik te vinden.
Greetz
|
|