|
Post by speeddemon on Jan 5, 2008 12:21:20 GMT 1
op langere termijn gaat dit vrijwel altijd scheuren. Komt door het verschil in uitzettings Coëfficiënt, het ene materiaal reageert meer op warmte dan het ander...waardoor de uitzetting verschilt, en dus spanning ontstaat tussen het metaal, en het polyster.... Hierdoor zal op den duur door wisselende temperaturen altijd een zichtbare breuk ontstaan in de plamuur waarmee het is strakgezet...Vervolgens komt het ook door in de lak. Ken maar weinig auto's met polyster luchthappers of booskijkers waar het jaren lang strak bij blijft!!
|
|
|
Post by patrickprelude on Jan 5, 2008 12:41:40 GMT 1
me achterklep is ook met poly gedaan der heeft al voor ik zelf deze auto kocht altijd een dikke bass tegen aan gestaan raakte nog niet los al had ik het graag maar ben zelf wel benieuwd of die dadelijk de druk aan kan van de bass van me eigen muziek want ik ben bezig met me audio en daar zitten 3x t2 15 inch van rockford power der bij en dan nog eens 2 p2 8 inch subsdus ik ben benieuwd maar ieder ze eigen manier
|
|
|
Post by Pino on Apr 25, 2008 10:52:36 GMT 1
Probeer het idd is bij Beerenscarstyling in oosterhout hij heeft ook mijn motorkap doorgelast en ziet er egt goed uit krijg er veel complimentjes over www.beerenscarstyling.nl
|
|