|
Post by pastry on Jan 3, 2008 9:34:03 GMT 1
wellicht moet eens keer alles op nieuw nagekeken worden, mbv wat audio experts (waaronder ik zelf niet val....) . Ik heb werkelijk zoveel shit in die wagen zitten. psII, ridetones, schermen en audio. Dus ik denk een keer de stoelen er uit en netjes alle draden checken of niks storing maakt ofzo. vrijwilligers mogen zich aan melden, mijn garage is erg gezellig..
|
|
|
Post by mikey on Jan 3, 2008 9:42:35 GMT 1
nou jah als ik in het weekend niets te doen heb dan kunnen we wel eens kijken hoe het zit met je kabels. Het kan ook zijn dat de pluskabel en de minkabel elkaar ergens kruisen en dan kan je dat ook krijgen
mzzl mikey
|
|
|
Post by patrickprelude on Jan 3, 2008 11:05:48 GMT 1
het kan zijn dat jou rca kabels kruisen met de plus kabel en dan pas krijg je ruis absoluut niet als de plus en de min elkaar kruisen dat maakt niks uit rca kabel samen met de remote kabeltje maakt niks uit daar zit iets of wat stroom in maar rca kabel moet gewoon zeker 50 cm of meer van je plus kabel afliggen
|
|
|
Post by pastry on Jan 3, 2008 20:39:10 GMT 1
patrickprelude, wellicht heb je gelijk, alles ligt onder mijn lounge het is echt een spagetti. @ mikey, doen we als het iets beter weer is
|
|
|
Post by patrickprelude on Jan 4, 2008 11:49:11 GMT 1
he pastry als het echt haast heeft moet je is naar veldhoven komen wij huren een grote loods af en daar ken je de auto binnen rijden dan kenne we wel eens ff kijken wat der allemaal is met de audio van jou
|
|
|
Post by pastry on Jan 6, 2008 23:16:58 GMT 1
haha das heel erg aardig, maar een loods huren joh maar,... kan erg gezellig zijn natuurlijk... gisteren kwam ik tot het idee dat ik hem gewoon iets harder moest zetten... maar das niet te doen, das echt te hard. ...
|
|
|
Post by patrickprelude on Jan 11, 2008 17:14:36 GMT 1
ja huren is relaxt joh kost geen stroom of wat dan ook betaald die vent allemaal zelf en we zijn met 7 man ofzo die huur betalen dus scheelt veel in de kosten en zolang het allemaal gezellig blijft is het goed meen ik allemaal dus vertel maar of je komt of niet ik hoor het van zelf allemaal wel
groete patrick
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 15, 2008 18:53:27 GMT 1
ik word helemaal gek van dat gezoem. de 27 ste ben ik er niet bij. Ik heb dan een beurs. gr pastry dat wat jij hebt/ had heb ik nu ook als hij te zacht staat zoemt hij is het bij jou al over zo ja wat heb je eraan gedaan
|
|
neo
driver
|
Post by neo on Mar 17, 2008 21:07:17 GMT 1
het kan zijn dat jou rca kabels kruisen met de plus kabel en dan pas krijg je ruis absoluut niet als de plus en de min elkaar kruisen dat maakt niks uit rca kabel samen met de remote kabeltje maakt niks uit daar zit iets of wat stroom in maar rca kabel moet gewoon zeker 50 cm of meer van je plus kabel afliggen Was het maar zoow simpel een motoruis over je boxen kan aanzoveel verschillende dingen liggen maar dit is wel het eerste punt waar je zeker naar moet kijken
|
|