|
Post by polosteroid on Feb 1, 2007 23:29:14 GMT 1
komt allemaal goed frans dat hoor ik al wel
|
|
|
Post by christiaan on Feb 2, 2007 8:31:24 GMT 1
Nou nou het is geld zat Maar als je wagentje er mooier van word moet het maar hé haha Gr christiaan
|
|
|
Post by civicpower on Feb 2, 2007 18:43:18 GMT 1
idd het is geld zat mja dadelijk wel bijne een nieuwe voorkant dan alleen nog een carbonnen moterkap in de loop van de tijd en voor is klaar de voorbumper is trouwens over 1,5 week binnen en dan spuiten en zo en miss is ie dan voor ects klaar
|
|
|
Post by heavyangel on Feb 2, 2007 18:57:08 GMT 1
dat is mooie frans hey doei
|
|
|
Post by civicpower on Feb 13, 2007 17:03:10 GMT 1
hehe eindelijk is er bericht van de tegen partij na een heel aardig gesprekje met de verzekering (A) er komt morgen een expert eindelijk dus iedereen duimen dat het allemaal goed komt en laat zo snel mogelijk het antwoord weten
grtz frans
|
|
|
Post by christiaan on Feb 13, 2007 17:19:51 GMT 1
Ok dan man ik hoop dat het goed loopt Succes morgen hé!!!!!!!!!! Gr christiaan
|
|
|
Post by civicpower on Feb 14, 2007 17:42:02 GMT 1
de expert is vandaag geweest en die heeft het allemaal opgenomen die is nu wat huiswerk doen ivm de dagwaarde van de auto en de schade die eraan is dus nog even wachten
|
|
|
Post by civicpower on Feb 15, 2007 17:10:55 GMT 1
hallo mensen ik maak het vandaag mee ik ga na het schade bedrijf toe om de nieuwe voorbumper te brengen komt die vent na mij toe we hebben een probleempje de auto zit links achterook in elkaar is bij het schadebedrijf gebeurd zijn ze der met een oplegger tegen aan gereden en nu kan ik dus op hun kosten een nieuwe achterbumper bestellen en nieuwe achterlichten hahahahahah vind dit echt komisch
en verder gaat de auto morgen op de richtbank en dan wachten op de achterbumper en de achterlichten en dan wordt ie helemaal gemaakt
grtz frans
|
|
|
Post by christiaan on Feb 15, 2007 17:39:53 GMT 1
Dus het kost je niks beter Maar tis toch zonde dat het is gebeurd Ben blij voor je Gr christiaan
|
|
|
Post by the berie on Feb 15, 2007 17:40:43 GMT 1
haha dat is vet grappig
|
|
|
Post by civicpower on Feb 15, 2007 17:42:40 GMT 1
idd komt wel goed uit wilde tog een andere achterbumper hebben dus die komt er nu de auto is over 2 weken klaar
|
|
|
Post by civicpower on Feb 15, 2007 19:10:08 GMT 1
heb net telefoon gekregen en de achterbumper is volgende week vrijdag bij het schade bedrijf en de achterlichten worden morgen meteen verstuurd dus als alles meezit is de auto over 2 weken klaar : ;D
|
|
|
Post by civicpower on Feb 23, 2007 17:57:28 GMT 1
hallow mensen er is vandaag voor de 2e x een expert naar de auto komen kijken en hij werd totallos verklaard want ze hadden de auto op internet gezet of iets dergelijks en ze hadden er 1200 euro voor geboden MAAR de jongen ven het schade bedrijf heeft die vent zo om kunnen lullen dat ie gewoon gemaakt mag worden en de auto is in de loop van de volgende week klaar EINDELIJK kan ik weer rond toeren zal zo snel mogelijk fotos toevoegen als ie klaar is JOEHOE
|
|
|
Post by christiaan on Feb 23, 2007 18:40:14 GMT 1
Hey man ben blij voor je ben benieuwd hoe hij er nu uitziet Snel !! met die foto's he frans !?!? haha Gr christiaan
|
|
roy
driver
|
Post by roy on Feb 23, 2007 19:25:00 GMT 1
je kan hem ook laten taxeren je auto dan krijg je de taxtie waarden van de auto heb ik ook gedaan dan zit je niet met dat verhaal als hij totaal los wordt verklaard dan krijg je altijd de taxatie waarden als hij totaal los wordt verklaard of bij diefstal en de taxatie waarde ligt meestal hoger dan de dag waarde bij mij wel tenminste en bij mij scheelde het ook in verzekerings premie
|
|