|
Post by Mathijs on Aug 14, 2011 22:24:38 GMT 1
|
|
|
Post by Marco on Aug 15, 2011 11:42:26 GMT 1
Mooie foto's! Was weer gezellig Maar iemand toevallig een foto van die verhoogde uit de kluiten gewassen witte Ford Ka?
|
|
|
Post by Mathijs on Aug 15, 2011 12:05:03 GMT 1
Heb er zelf geen foto van maar ben er wel eentje tegen gekomen . Was idd erg vreemd om te zien. gewoon 20 inch.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 15, 2011 12:20:53 GMT 1
NON DE JU !!! Dit ziet er idd heel vaag uit
|
|
|
Post by Pino on Aug 15, 2011 15:12:33 GMT 1
Het past wel inderdaad als hij stil staat.. Vorig jaar lagen deze wielen onder een wittte Stilo. Hij kan alleen geen mm rijden of sturen dus een beetje jammer dat hij een prijs krijgt voor best of wheels..
|
|
|
Post by ronald on Aug 15, 2011 16:36:23 GMT 1
Als ze onder de stilo lagen had hij vorig jaar ook best of wheels met die velgen
|
|
|
Post by skitzo on Aug 15, 2011 21:05:25 GMT 1
Het past wel inderdaad als hij stil staat.. Vorig jaar lagen deze wielen onder een wittte Stilo. Hij kan alleen geen mm rijden of sturen dus een beetje jammer dat hij een prijs krijgt voor best of wheels.. ff serieus, dit heeft best of wheels gewonnen? was de jury un golden retriever vergeten? mijn idee van best of wheels is dat het plaatje past op de complete auto... en dit past NIET ik hoop echt zo, dat wij een normale jurering hebben
|
|
|
Post by Pino on Aug 16, 2011 8:11:17 GMT 1
Het past wel inderdaad als hij stil staat.. Vorig jaar lagen deze wielen onder een wittte Stilo. Hij kan alleen geen mm rijden of sturen dus een beetje jammer dat hij een prijs krijgt voor best of wheels.. ff serieus, dit heeft best of wheels gewonnen? was de jury un golden retriever vergeten? mijn idee van best of wheels is dat het plaatje past op de complete auto... en dit past NIET ik hoop echt zo, dat wij een normale jurering hebben Haha het word nog gekker, de juryleden die alle auto's bekeken zijn zelf in de prijzen gevallen.. En ook een aantal uit de organisatie zijn met 1 of 2 bekers pp naar huis gegaan..
|
|
|
Post by bossiean on Aug 16, 2011 8:30:38 GMT 1
gelukkig ik was dus niet enige die de jurering een beetje raar vond heb begrepen van andere dat dat vorig jaar ook al zo was
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 16, 2011 9:38:35 GMT 1
Ik zeg besteed iets meer tijd aan de jurering en geef een auto 1 beker !!! zo bereik je veel meer mensen..... en als iemand al een beker voor best of wheels heeft hem dan ook nog een keer een top 30 beker geven snap ik dus niet !! maar ik heb het best naar mijn zin gehad..... en dat vind ik belangrijker dan een beker
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 16, 2011 11:17:15 GMT 1
Heb er zelf geen foto van maar ben er wel eentje tegen gekomen . Was idd erg vreemd om te zien. gewoon 20 inch. Flinke hummer.....................jezus man..........
|
|
|
Post by Pino on Aug 16, 2011 11:39:34 GMT 1
Die doet straks mee met Monsterjam ;D Het jureren sloeg echt alles op deze meeting, heb vage jury's meegemaakt maar dit was echt te gek.. Maar goed we hebben een leuke dag gehad onderling dus dat is het belangrijkste
|
|
|
Post by skitzo on Aug 16, 2011 23:03:21 GMT 1
|
|
|
Post by eric on Aug 17, 2011 10:31:25 GMT 1
heb het weer erg gezellig gehad en wat een timing met het aan komen rijden haha op naar de volgende
greetz eric
|
|
|
Post by mikey on Aug 18, 2011 18:39:19 GMT 1
Ik vond de jury niet slecht hoor, ik heb een prijsje mee naar huis gesleept en eens iets anders dan een TOP zoveel, maar inderdaad hoor de jury mag zichzelf gewoon echt nooit een prijs geven en de organisatie ook niet. Doe het dan op de manier zoals wij het doen en laat het publiek stemmen erop
mzzl mikey
|
|