|
Post by mikey on Jul 3, 2011 7:20:56 GMT 1
maak er dan gedeeltelijk afgeschermd van... en maak een apart showroom gedeelte aan... als je dat afschermt kan niemand ff audio installaties komen shoppen zonder zich aan te melden oh btw, een phpbb forum wat gebruikelijk is in dit wereldje is een stuk fijner dan deze forum software je moet maar eens proberen naar iemands laatste pagina van een voorsteltopic te gaan... dan moet je verdomde vlug zijn met je muis hoor hey ricow je rijdt een snelle wagen dus dan lijkt het me dat je ook wel snel met je muis kan wezen hahahah mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 4, 2011 11:48:05 GMT 1
je kan ook op het laatste cijfertje klikken in de regel Page ... of .... en dan op de laatste ... klikken snappie
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 11, 2011 20:31:30 GMT 1
Ik ben weer eens verder aan het gaan met de website.
Maar nu weet ik niet wat ik er allemaal op moet zetten:
Ik zat te denken aan 2 gedeelten
Openbaar:
Club info fotos van de auto's van de club met specificaties.
voor leden:
fotos van meetings forum ...
verder zou ik het niet zo weten...
graag wat hulp van jullie kant gevraagd
|
|
|
Post by skitzo on Jul 11, 2011 21:24:00 GMT 1
ik zou de meetingfoto's openbaar zetten, wel met regelmatige updates, dus consequent foto's uploaden na een meeting, zodat iedereen deze kan zien. dus is er zondags een meeting geweest, uiterlijk maandagavond erop en niet later. is een stukje professionaliteit denk ik.
verder het gastenboek verwerken in de site en weghalen uit het forum zodat het complete forum echt alleen zichtbaar is na aanmelding welke is goedgekeurd door een admin, dit om evt ongewenst volk en spam buiten de deur te houden.
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 11, 2011 21:46:59 GMT 1
ik ga proberen te zorgen dat de foto's snel actueel kunnen komen.
Ik denk dat het handig zou zijn als we iemand van de club kunnen vinden die zich hiervoor geroepen voelt (om voornamelijk fotos te maken.)
Verder ga ik toch een forum intergreren (helaas zullen sommige mensen een nieuw voorstel of dagboek topic moeten maken.
Nu zoek ik dus nog enkele items voor het forum:
- Voorstel topic ( voor forumleden) - Dagboek topic (voor leden) - Showteam (performance,audio,exterior) - Te koop aangeboden/gevraagd - aanmeldlijst voor meetings? - meeting foto's - howto's - ... ....
|
|
|
Post by skitzo on Jul 11, 2011 22:33:04 GMT 1
hey Paul, misschien een stom idee, maar zullen we anders een keer samen gaan zitten om een net en georganiseerd forum neer te zetten?
heb zelf redlijk ervaring met het messageboardforum. en ik heb wel wat goede iedeen (vindt ik zelf:P )
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 12, 2011 7:46:01 GMT 1
hey Paul, misschien een stom idee, maar zullen we anders een keer samen gaan zitten om een net en georganiseerd forum neer te zetten? heb zelf redlijk ervaring met het messageboardforum. en ik heb wel wat goede iedeen (vindt ik zelf:P ) Vind ik prima hoor moeten we even keer afspreken
|
|
|
Post by skitzo on Jul 12, 2011 23:17:30 GMT 1
gaan we dat snel even regelen, ik zal intussen even een klein opzetje maken als ik tijd heb, en deze doormailen naar je
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 13, 2011 18:06:37 GMT 1
gaan we dat snel even regelen, ik zal intussen even een klein opzetje maken als ik tijd heb, en deze doormailen naar je dat is goed zie ik het wel in de mail verschijnen: paulkokke@ziggo.nl kijk eens op www.universalcars.nl/demo en dan bij forum, ben al beetje begonnen....
|
|
|
Post by ronald on Jul 14, 2011 17:31:35 GMT 1
Goed bezig, vind het een mooie opzet
|
|
|
Post by sanne on Jul 14, 2011 19:39:42 GMT 1
en als het eventueel mogelijk is dan graag alles in het nederlands, engels is niet mijn sterkste kant.
|
|
|
Post by sanne on Jul 14, 2011 19:43:38 GMT 1
bij merken auto's staat hyundai Atos niet bij dat vind ik wel een beetje jammer... haha...
|
|
|
Post by erwin on Jul 14, 2011 20:19:30 GMT 1
ziet er allemaal erg dik uit complimenten paulus
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 14, 2011 22:05:31 GMT 1
Forum wordt zo veel mogelijk in het nederlands, sanne het is nog maar in conceptfase maar komt erbij Ga met Cavin nog even samen keer kijken
|
|
|
Post by skitzo on Jul 14, 2011 22:30:15 GMT 1
ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag, maar moet op dit moment m'n laptop nog delen, dus heb nie zoveel computertijd
|
|