|
Post by DIAMO!! on May 9, 2011 8:41:35 GMT 1
Nou het gaat nog spannend worden of ik kan komen.....!!! Mijn auto doet het momenteel niet zo goed !! En ze hebben as Vrijdag pas tijd in de garage om er naar te kijken en hopelijk te repareren...!!!
Dussssssss tjaaa duimen maar !
|
|
|
Post by Stewie on May 10, 2011 14:45:38 GMT 1
Ik hoop dat het gaat lukken, zou erg jammer zijn als je niet kunt komen!
|
|
|
Post by Stewie on May 10, 2011 14:46:03 GMT 1
Cockpit design zal met de tent van "Surf City Garage" een prominente plaats in gaan nemen op de ring van Zuidland. Hierbij wordt de stand dan gecombineerd met de auto's van de club waar het voor hun allemaal mee begonnen is. Kortom: de auto's van Monkey Rollers die geselecteerd zijn zullen onder en naast de tent staan zodat het samen gezellig 1 grote stand zal vormen.
Voor de mensen die nog niet weten wat Surf City Garage is: Dit is het snelst groeiende merk van car cleaning producten. Het volledige assortiment Surf City Garage zal worden meegenomen, waarbij er demo's en uitleg gegeven zal worden over de producten. Ook de demo dvd met uitleg van de producten door de oprichter van Surf City Grage , Tim Miller himself, zal de hele dag op de stand vertoond worden. Uiteraard is iedereen vrij om de producten te testen. Om het verhaal compleet te maken zullen er ook diverse aanbiedingen zijn om het merk aan de man te brengen.
Zoals: The perfect shine toolbox , normaal dik 70 euro nu voor 29 euro zolang de voorraad strekt Een probeerpakket bestaande uit shampoo en een washandschoen voor 9 euro (lossen handschoen kost al 9,95) De ulimate retro wash bucket voor 9 euro.
En nog veel meer!
Vanaf volgende week wordt ook de cockpit design on tour agenda gepresenteerd op de website!
Tevens zullen de Diamond Dollz (promobabes) aanwezig zijn!
|
|
|
Post by DIAMO!! on May 16, 2011 7:51:26 GMT 1
Heej Gasten....... De meeting was goed georganiseerd.. Hoop gezelligheid onderling, Lekker gegeten en gedronken En tot slot heb ik de prijs "Best of Ice" gewonnen greetzz D.
|
|
|
Post by DIAMO!! on May 16, 2011 8:02:38 GMT 1
Stewie Weet jij waar die foto's met die 2 babes komen te staan ??
|
|
|
Post by opeltje16v on May 16, 2011 11:11:54 GMT 1
Netjes man!
|
|
|
Post by tijsto on May 16, 2011 11:42:17 GMT 1
Ja die babes waren kekkerrrrr
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 16, 2011 17:38:35 GMT 1
Heb ik GVD weer gemist GVD, die BABES dan heej............hahaha. Gefeliciteerd nog met je prijs, best of ijs he kleine jongen.
Grtz
|
|
|
Post by Stewie on May 16, 2011 17:57:19 GMT 1
Stewie Weet jij waar die foto's met die 2 babes komen te staan ?? Ik heb geen flauw idee, maar ik denk dat ik er wel achter kan komen, ben al op een forum foto's met de babes tegengekomen. Zodra ik het weet, laat ik het wel eff weten! Fijn om te horen dat je erg positief bent over de meeting, volgend jaar komt er nog een editie! ;D
|
|