|
Post by erwin on May 24, 2011 21:07:33 GMT 1
ja ik ben personlijk niet zn super audio fan, dus ik zeg lekker eruit en leuk geluid terug, toch wel handig om nog is een krat bier mee te kunnen nemen....
|
|
|
Post by tijsto on May 24, 2011 21:50:23 GMT 1
Kratjes bier kunnen op de achter bank
|
|
|
Post by skitzo on May 24, 2011 22:47:58 GMT 1
ik ben het met Erwin eens ben persoonlijk meer van de kwaliteit in het geluid en niet zozeer van de teringherrie
|
|
|
Post by speeddemon on May 25, 2011 6:52:00 GMT 1
Ik ben ook niet zo'n audiofan.. niet meer.. Tegenwoordig vind ik performance en acceleratie veel leuker.. en die 125 kg extra aan muziek merk je écht wel..! Ik heb bij mijn crx er gewoon alles uitgegooid aan muziek.. en alle standaard speakertjes vervangen voor Pioneer 3 weg speakers.. achter de speakertjes van die speciale speakerbitumen geplakt.. en ben er meer dan tevreden over!! Moet nu nog een goede pioneer headunit, en dan ben ik er gelukkig mee..! Weegt niets en klinkt toch heel erg goed Maargoed, ik draai voornamelijk rock en gitaarmuziek.. en dan is zo'n overheersende bass niet eens mooi.. scheelt ook natuurlijk! *PS, Heb ook wel nieuwe speakerdraden getrokken.. hielp bij mij ook veel in kwaliteit.. Alleen zijn de originele speakerkabels van zo'n CRX natuurlijk al 21 jaar oud.. haha.. Zal bij een A3 vast nog niet nodig zijn!
|
|
|
Post by tijsto on May 25, 2011 17:09:14 GMT 1
ja ik wil tog nog wel bass en nog mee doen aan wedstrijden. dus komt wel wat terug maar in mindere maten en het enige wat nog orgineel is aan mijn audio is de ISO stekker aan de headunit
|
|
|
Post by paul106gti on May 25, 2011 17:24:09 GMT 1
Tja je hebt verschillende klasses he, dat hoef ik jou niet te vertellen... Maar het is maar net wat je wil... bij mij moet het nog keer goed afgesteld worden... maar komt met de tijd ooit nog wel denk er maar goed over na tijd zat
|
|
|
Post by tijsto on May 25, 2011 20:25:32 GMT 1
Tja je hebt verschillende klasses he, dat hoef ik jou niet te vertellen... Maar het is maar net wat je wil... bij mij moet het nog keer goed afgesteld worden... maar komt met de tijd ooit nog wel denk er maar goed over na tijd zat wil je wel een keer helpen met afstellen hoor
|
|
|
Post by paul106gti on May 25, 2011 21:08:31 GMT 1
Tja je hebt verschillende klasses he, dat hoef ik jou niet te vertellen... Maar het is maar net wat je wil... bij mij moet het nog keer goed afgesteld worden... maar komt met de tijd ooit nog wel denk er maar goed over na tijd zat wil je wel een keer helpen met afstellen hoor Dat zou ik wel heel erg fijn vinden (A) Zag dat jij iets van een meter bij je binnenspiegel had, wat voor meter is dat precies? Moeten we maar keer datumpje plannen om het af te stellen... bij mij komt je er niet echt makkelijk bij dus zal wel middagje in beslag nemen (A)
|
|
|
Post by skitzo on May 25, 2011 22:52:10 GMT 1
maken we er een meeting van, want de mijne moet ook nog steeds afgesteld worden
|
|
|
Post by tijsto on May 26, 2011 6:59:01 GMT 1
Komt wel goed!! En dat metertje is een volt meter. Zodat ik weet wanneer ik mijn volume dicht moet draaien, en daar door mijn versterker in leven hou
|
|
|
Post by tijsto on May 29, 2011 16:57:49 GMT 1
zit te denken om deze er in te leggen 2x 8"(20cm) Voor de mensen die er wat van snappen ze zijn te krijgen in 2X4 ohm of 2X2 ohm en ze kunnen 400 watt RMS aan ! ik wil die van 2x4 omdat ik ze dan 1 ohm op mijn versterker ga spelen tot zover mijn Brainstom over nieuwe audio
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 30, 2011 15:54:25 GMT 1
Ziet er ook aardig bruut uit, zal ook wel aardig hard klinken denk ik zo.
Grtz
|
|
|
Post by mikey on May 31, 2011 19:27:17 GMT 1
hahaha meer kofferbakruimte dan hahahah
mzzl mikey
|
|
|
Post by tijsto on May 31, 2011 20:13:35 GMT 1
hahaha meer kofferbakruimte dan hahahah mzzl mikey dat weet ik nog niet:P kan groter uitpakken dan ik denk
|
|
|
Post by tijsto on Jun 9, 2011 11:30:49 GMT 1
Zo audi is ook naar de garage geweest (deel 1) ze hebben hem helemaal na gelopen en me 3" RVS downpipe gemonteerd. Verder hebben ze een hele waslijst met wat er moet gebeuren.. Al met al wordt het een duur grapje. Maar na deze behandeling heb ik er niet veel omkijken meer naar. En weer een goeie wegliging! Nu een afspraak maken voor deel 2
|
|