|
Post by dinges on Feb 16, 2011 10:20:02 GMT 1
nou meesten kennen mij nog wel van de bmw zwart met groen hebben we nog steeds te koop staan Maar hebben een skoda gekocht voor de kinderwagen he maar heb wel een nieuw project ozzy heeft het al mogen aanschouwen ik ga een kadett b 1969 opknappen en aanpassen dus ja proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden grtz michel (Dinges)
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 16, 2011 10:36:12 GMT 1
Hey, leuk man een oudere wagen om wat op te knappen enzo. Heb je er nog foto's van ook??? Want er zijn hier een hoop fotogeile mensen......... Hahaha.
Grtzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Feb 16, 2011 14:59:12 GMT 1
Idd een flink project. Misschien wel leuk om je plannen ermee te vertellen. Kunnen ze alvast een voorstelling maken van je. Oldtimer. Owja en footoosss!
Gr. Oz
|
|
|
Post by opeltje16v on Feb 16, 2011 15:33:58 GMT 1
Jaaah vet! Een kadetje! Hoe is de staat van het karretje? Veel roest, of valt het mee? Succes, en ben benieuwd naar de foto's. Mzzl matty
|
|
|
Post by Pino on Feb 16, 2011 15:35:36 GMT 1
Leuk project! Dat is weer is wat anders. Ben je ook van plan te gaan swappen?
Succes!
|
|
|
Post by dinges on Feb 16, 2011 17:46:00 GMT 1
ja ja en ja haha foto nog niet veel gewoon binne kort even paar maken hij heeft gelukkig weinig roest de normaale plekjes bij opel de wielkasten en mischien paar onder de bekleding tevoorschijn komen en ja er komt als het door gaat een 2.0 gsi 8v ergens rondt de 130 pk van kadet cabrio heb nu even tijdelijk de audio van de bmw er in geplant om te kijken wat het geluid doet maar is niet slecht haha en ga mijn best doen zo dra hij op blokken gaat fotos te gaan bij houden zl drek eeb foto plaatsen hoe hij oongeveer gaat worden zonder de velgen dan www.classiccarsforsale.co.uk/dbimages/opel-kadett-115272a.jpg
|
|
|
Post by erwin on Feb 16, 2011 21:51:01 GMT 1
Gast mooi project.... je laat hem toch wel in ere he!!!! dus geen tft schermen en heel de shit.... haha
|
|
|
Post by dinges on Feb 16, 2011 21:59:08 GMT 1
zit er wel aan te denken om schermjes in de zonne klep te doen wil de radio ook mooi uittzicht werken en de originele behouden komt wel als het mee zit airride in wordt dan speciaal gemaakt in belgie is auto met blad veren he haha maar verder blijft hij orgineel op kleine weizegingen kwa wielen en kleur en motor
|
|
|
Post by dinges on Mar 14, 2011 15:45:09 GMT 1
van de week de motor ophalen dan nog in elkaar gaan zetten en spuiten is dat iedergeval al mooi klaar straks voor de grote dag dat hij de stal in gaat en uit elkaar gahaald gaat worden kan ik de motor en bak er al passend in slijpen
|
|
|
Post by mikey on Mar 19, 2011 8:01:38 GMT 1
jij bent goed bezig ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken
mzzl mikey
|
|
|
Post by dinges on Mar 19, 2011 10:26:56 GMT 1
Lukken doet het altijd hè maar of het niet te gek lang gaat Das de andere vraag en proberen de koste zo laag mogelijk te houden Heb de BMW ook nog te koop staan dus ja maar komt goed
|
|
|
Post by dinges on Apr 18, 2011 12:38:12 GMT 1
nou een kleine update de kadett blijft maar wordt een langer project dan gedacht door de zeldzaame onderdelen die ik juist weer wil haha dus gaat de bmw eerst weer onder handen genomen worden en die weer terug de weg op haha de kadet gaat wel door maar op langer termijn en orgineeler zal hij worden
|
|
|
Post by dinges on Apr 27, 2011 8:20:38 GMT 1
begonnen aan de terug keer van de bmw de randjes van de velgen die er onder zaten aan het op polijsten wat een ..... werk haha maar heb het er voor over en mischien nog wel meer delen doen onder de motorkap haha
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 27, 2011 9:14:50 GMT 1
succes man.....
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 27, 2011 15:54:18 GMT 1
Goed bezig.
Grtz
|