|
Moppen
Jan 23, 2011 11:12:30 GMT 1
Post by paul106gti on Jan 23, 2011 11:12:30 GMT 1
Na aanleiding van de verjaardag van eric gisteren hier een topic om moppen weg te zetten. Dus melvin, eric, Dennis leef je eigen uit En de rest ook natuurlijk
|
|
|
Moppen
Jan 23, 2011 17:37:10 GMT 1
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 23, 2011 17:37:10 GMT 1
Hmmmmmmmmmmmm, moet het netjes blijven of niet? Hahaha. Maar leuk idee igg. Zal eens gaan brainstormen als het alcohol uit mijn hersenen verdampt is..... Haha.
Grtzzzzz
|
|
|
Moppen
Jan 23, 2011 18:19:03 GMT 1
Post by ozzy11 on Jan 23, 2011 18:19:03 GMT 1
Hahah nou dat kan nog wel eens lang duren dan haha
Dan trap ik af:
klein meisje loopt op een dag de badkamer binnen en ziet der moeder uit de douche komen ,en kijkt met grote ogen naar naar haar tieten en vraagt "mama, krijg ik dat later ook?", "ja schat dat krijg je later ook". volgende dag ziet ze der vader douche en kijkt met open mond naar zijn klokke spel, en vraagt "papa, krijg ik dat later ook?". antwoord papa, "ja dat krijg je later ook, en als je mond houd tegen je moeder kan je em ook nu krijgen!
|
|
|
Moppen
Jan 23, 2011 21:20:16 GMT 1
Post by skitzo on Jan 23, 2011 21:20:16 GMT 1
uhm hoe erg mogen ze zijn??
hoelang blijft een marokkaans meisje maagd?? ZOLANG ZE SNELLER KAN RENNEN DAN HAAR VADER EN BROERS
Jantje zeurt al maanden dat hij een broertje wil. Zijn vader is het zat en zegt: "Kijk Jantje, dit is een zakje zaad. Als je dit in de vensterbank legt komt de ooievaar er vanzelf aan!" Nou Jantje doet dat natuurlijk. Twee dagen later wordt er een buurjongetje geboren. Jantje zegt woedend tegen de buurman: "Als u maar wel weet, dat het niet uw zaad was, maar dat van mn vader!!"
|
|
|
Moppen
Jan 23, 2011 22:38:12 GMT 1
Post by Pino on Jan 23, 2011 22:38:12 GMT 1
Wat is een turkse vrouw op de fiets? Een snorfiets
|
|
|
Moppen
Jan 23, 2011 22:50:41 GMT 1
Post by ronald on Jan 23, 2011 22:50:41 GMT 1
Op een dag staat een meisje onder de douche, ze ziet dat ze schaamhaar krijgt. Na het douchen rent ze naar haar moeder en zegt "mama ik krijg schaamhaar op mijn kut", haar moeder verteld haar dat ze dat om het netjes te houden een aapje noemt ipv een kut, Opgetogen rent ze naar haar zus die boven is en zegt tegen haar dat ze haar op haar aapje krijgt. De zus antwoord "dat is nog niks, die van mij eet al bananen"
|
|
|
Moppen
Jan 24, 2011 20:24:20 GMT 1
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 24, 2011 20:24:20 GMT 1
Oke, het deed zeer maar hier heb ik er een paar:
Hoe kun je zien dat er een een turk of marrokaan heeft ingebroken? De vuilnisbak is leeg en de hond is verkracht!
Wat is het verschil tussen een turk en een fiets? Op een turk moet je harder trappen!
Een marrokaan, een turk en een anteliaan ofzo zitten in een auto, wie rijdt er? DE POLITIE!
Waarom neemt een belg een mes mee in de auto? Om de bocht af te snijden!
Wat moet je doen als een belg een handgranaat naar je toe gooit? Pin eruit trekken en teruggooien!
Grtzzz
|
|
|
Moppen
Jan 24, 2011 20:25:53 GMT 1
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 24, 2011 20:25:53 GMT 1
Hoe krijg je 10 olifanten in een koelkast? Koelkast open, olifanten erin, koelkast dicht!
Grtzzz
|
|
|
Moppen
Jan 25, 2011 19:15:13 GMT 1
Post by eric on Jan 25, 2011 19:15:13 GMT 1
Er staat een Chinees voor een sexshop. Even later komt er een jongetje langs en zegt: "nou kun je je ogen wel open krijgen he"! -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een man en een vrouw willen graag kinderen maar het lukt niet. Ze besluiten een afspraak te maken met de dokter. De dokter kan hen echter ook niet helpen maar beweert een goede collega te hebben in Amerika die hen absoluut kan helpen. Zodoende stapt het stel op een vliegtuig richting Amerika. De dokter ter plekke hoort het verhaal aan en vraagt ze "Doe het eens hier ter plekke" Na het gebeuren te hebben aanschouwt zegt de dokter dat hij al begrijpt wat er aan de hand is. Hij krabbelt wat op een briefje en geeft dit aan het stel. "Zeker weten dat na een half jaar een zwangerschap is bereikt" Aangekomen in Nederland gaat het stel met het briefje naar een lokale apotheker. "Wij willen graag Thieotreol" "Pardon?" Zegt de apotheker "dat hebben we niet!, Laat mij dat briefje eens lezen" Hij opent het briefje en leest het voor: "Try the other hole"
-------------------------------------------------------------------------------- Bill Gates komt een keertje in Amsterdam. Uiteraard bezoekt hij de hoertjes. Op een gegeven moment kleedt hij zich dus uit, maar op het moment dat hij z'n onderbroek laat zakken begint de hoer ineens ontzettend hard te lachen. Dit gaat zo een tijdje door en als ze eindelijk uitgelachen is vraagt Bill Gates: "Waarom moest je nou zo lachen?" Antwoordt de hoer: "Nou, nu weet ik eindelijk waarom je bedrijf Microsoft heet!"
--------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
Moppen
Jan 25, 2011 22:56:57 GMT 1
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 25, 2011 22:56:57 GMT 1
Wat is het? Terwijl Jantje in de klas zit, vraagt de meester op eens: "Is er iemand die iets wil delen met de klas?". Jantje staat snel op en zegt: "Ik heb een raadsel meneer. Je steekt het er in, je haalt het er uit en het druipt. Ra ra wat is het?". Meteen schreeuwt de meester: "Wat? NU DE KLAS UIT!". Jantje rent dus snel de klas uit en gaat op de gang staan. Vervolgens komt het schoolhoofd om te vragen waarom Jantje op de gang staat. Dus, Jantje verteld zijn mop en ook het schoolhoofd zegt: "Wat? Ga maar meteen naar huis!". Jante rent vervolgens snel naar huis. Eenmaal daar aangekomen, vraagt zijn moeder wat hij thuis doet. Vervolgens verteld Jantje het hele verhaal, en verteld vervolgens zijn mop: "Je steekt het er in, je haalt het er uit en het druipt, wat is het?". Zijn moeder kijkt hem even aan en vraagt: "Nou, wat is het?". Jantje: "Een theezakje".
Clitorus Jantje komt bij zijn vader met de vraag: Papa, wat is een clitorus? Zegt zijn vader: Had je gisteravond bij me moeten komen, toen lag het op mijn puntje van me tong!
Michael Jackson Michael Jackson komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en michael lopen zo over de gang en zo vraagt Michael aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he....
|
|
|
Moppen
Jan 25, 2011 23:09:23 GMT 1
Post by ozzy11 on Jan 25, 2011 23:09:23 GMT 1
Komt een knecht bij een boer werken op 1 voorwaarde dat hij geen seks zou hebben met z`n dochters. De knecht ziet z`n dochters en ze zijn zo knap en lekker... Maar hij houdt zich in. Tot op een moment vraagt de boer aan de knecht of hij z`n laarzen wil halen op z`n dochters kamer. 'Maar blijf van mn dochters af' zei de boer. Komt de knecht in de kamer en ziet de 2 dochters naakt op bed liggen en de knecht hield het niet meer en zei: 'Ik mag jullie nemen van jullie vader.' De dochters geloofden hem niet en en hij moest het bewijzen. De knecht opende het raam en riep naar de boer: 'Moet ik ze allebei pakken?' Boer: 'Natuurlijk wat dacht jij dan, idioot
|
|
|
Moppen
Jan 26, 2011 22:45:37 GMT 1
Post by opeltje16v on Jan 26, 2011 22:45:37 GMT 1
voor de liefhebbers, elke dag op radio veronica om 16.10 uur precies, moppen en een hoop ander slap geouwehoer
|
|
|
Moppen
Jan 27, 2011 12:09:48 GMT 1
Post by Pino on Jan 27, 2011 12:09:48 GMT 1
Jantje ziet zijn moeder uit de douche komen en vraagt, ''Mama wat is dat zwarte daar onder jou buik'' ''Dat is mijn zwarte sponsje zegt zijn moeder'' De volgende dag komt Jantje weer bij zijn moeder en vraagt, ''Mama, mag ik jou zwarte sponsje nog een keer zien. Om van het gezeur af te zijn zegt zijn moeder, ''Ik heb mijn zwarte sponsje niet meer'' Twee dagen later stormt Jantje de keuken in en roept, ''Mama ik weet waar jou zwarte sponsje is!'' Zijn moeder vraagt waar is het dan? Jantje zegt, ''Mevrouw klaasen van hiernaast heeft het en maakt papa zijn gezicht ermee schoon''
Hoeren 3 Hoeren zitten in een cafe en hadden al behoorlijk wat alcohol achter de kiezen. zegt de 1e hoer ik kan 1 biljartbal in mijn kut stoppen en plopt zo 1 bal in dr doos. Zegt de 2e hoer aaa dat is makkelijk ik stop er zelfs 2 ballen in, en "plop" zo 2 ballen in dr doos. En de 3e hoer moet zo hard lachen dat ze over der kruk heen zakt.
Dom blondje Waar ligt een dom blondje als ze net seks heeft gehad ?
In de weg
|
|
|
Moppen
Jan 27, 2011 16:59:20 GMT 1
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 27, 2011 16:59:20 GMT 1
Buurvrouw en buurman, weduwe en weduwnaar,
hebben een goed contact dat tot dan toe bestaat uit een praatje "over de heg".
Op een dag zegt zegt buurman tegen de buurvrouw:
"we kennen elkaar al zoveel jaren en zijn al zoveel jaren alleen,
waarom zouden wij niet wat meer bij elkaar komen en ook samen de liefde bedrijven".
Zegt de weduwe:
"nee, dat kan en wil ik niet maken want mijn man zou zich in zijn graf omdraaien".
Zegt de buurman:
"dat geeft toch niks,
dan doen we het toch twee keer,
dan ligt ie weer goed".
|
|
|
Moppen
Jan 29, 2011 19:08:40 GMT 1
Post by Pino on Jan 29, 2011 19:08:40 GMT 1
Jantje komt met een dooie kikker in zijn hand bij een bordeel. Hij zegt tegen de prostituee dat hij seks wilt met een meisje met een geslachtsziekte.
De prostituee zegt verbaasd: "nou, ik heb simone wel voor je."
Nadat jantje sex heeft gehad met simone vraagt de prostituee: "waarom wou je eigelijk seks met een meisje met een s.o.a?"
Waarop jantje andwoord: "nou, als ik straks thuis komt, zit daar de oppas op me te wachten, en die wilt seks met mij. Als mijn vader vanavond de oppas weer naar huis brengt zullen hun sex heben op de acherbank, als mijn vader dan weer thuis komt zal hij sex hebben met mij moeder, en morgenochtend als mijn vader naar het werk is zal mijn moeder sex hebben met de melkboer, en kijk, die hufter moet ik hebben want die heeft mijn kikker doodgereden!
|
|