|
Post by Pino on Oct 13, 2010 11:16:43 GMT 1
Beste UC mensen, Aangezien er veel snelheidsduivels in de club zitten dacht ik dat het misschien wel leuk is om een dagje naar Walibi World te gaan om een paar snelle achtbanen mee te pakken Natuurlijk is het ook gewoon gezellig om daar een dag met onze gezellig groep door te brengen want er is veel te doen en te zien zeker nu het Halloween is in Walibi Het park is alleen nog maar geopend tot 31 Oktober dus we hebben nog maar kort de tijd. Ik wou voor stellen om het weekend van 23&24 Oktober te gaan. Het park is dan geopend van 10:00 tot 22:00. Of we op Zaterdag of Zondag gaan maakt mij niet zoveel uit. Wie heeft er zin om dan mee te gaan? En welke dag? Zaterdag:- Michiel (kan beide dagen dus mij maakt het niet uit) Zondag:- Michiel (kan beide dagen dus mij maakt het niet uit) Gr de grote blauwe vogel van UC
|
|
|
Post by erwin on Oct 13, 2010 12:00:32 GMT 1
Pino,
Lijkt me een goed id, maybe kunnen we dit aan houden als seizoens afsluiter??? weet niet hoe de rest er over denkt.
En dan aansluitend aan deze dag bij iemand de bbq aansteken?
|
|
|
Post by erwin on Oct 13, 2010 12:01:48 GMT 1
en mochten we het dan op zat. houden... dan komt savonds ohoh cherso in de kelder, hoorde al wat geluiden uit de club van mensen die daar heen gingen... ook wel grappig
|
|
|
Post by DIAMO!! on Oct 13, 2010 12:17:47 GMT 1
is een prachtig plan....... echter ik schijt alle kleuren stront behalve bruin voor achtbanen ik durf daar nie in..... Dusss Walibi is voor mij persoonlijk geen optie Maaaar als de rest gaat dan ga ik gewoon mee hoor..... greetzz GVD
|
|
|
Post by Pino on Oct 13, 2010 17:16:18 GMT 1
Ze hebben daar ook nog heel veel andere leuke dingen hoor Dennis ;D En anders gaan wij gewoon even langs Loney Tunes land in Walibi daar gaan de attracties niet zo snel Want ik ben ook niet zo'n held in van die over de kop gana dingen
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 13, 2010 17:25:34 GMT 1
Zeer leuk plan Pino
Vergeet niet dat sommige mensen moeten werken zaterdag( Tessa Paul Melvin en misschien ik. ) dus misschien is zondag beter.
Voor de rest hou ik het weekend vrij.
X oz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 13, 2010 17:43:02 GMT 1
Zal kijken of het lukt. Zaterdagavond zowieso ff in de kelder kijken zoals het er nu naar uit ziet. Wel lachuh met die gekkelijke.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Oct 13, 2010 18:54:57 GMT 1
ik zal het nog ff overleggen met de vrouw, maar ik ben totaal niet van de achtbanen enzo
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 13, 2010 19:01:26 GMT 1
Hier nog een achtbaanscheitert en moet idd werken op zaterdag anders komt die golf 1 cabrio er nooit:P Maar verder puik plan!!!
|
|
|
Post by erwin on Oct 13, 2010 22:37:27 GMT 1
je_zus ... waar zijn al die stoere mannen nou? ik ga der wel in hoor... als ik alles uit spouw zien we het dan wel weer haha...
Maare ff gepeild.... word denk zaterdag aaf kelder voor de vrijwilligers, zodag naar walibi (owja met kater in achtbaan is ook spannend) ... en dan ff afsluiten ergens....
|
|
|
Post by Pino on Oct 14, 2010 8:09:01 GMT 1
Is kei gezellig om met zijn alle ene dagje daar rond te lopen ;D En ik ben ook geen achtbaan held want bij het omhoog gaan schijt ik hem ook door me hoogte vrees maar zodra hij naar beneden gaat is het wel leuk dus ik zet me angst wel opzij Wat ook nog zou kunnen is dat de mensen die naar Wilibi willen meegaan en dat we dan samen met iedereen 's avonds ergens gaan eten ofzo? Maar laten we eerst even een lijstje maken dan weten we wie er allemaal mee willen want dan word het de Zondag dat we gaan denk ik. - Michiel
|
|
|
Post by DIAMO!! on Oct 14, 2010 8:19:17 GMT 1
Lijste voor Zondag Walibi:
- Michiel - Dennis & Marieke
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 14, 2010 8:59:05 GMT 1
Lijste voor Zondag Walibi:
- Michiel - Dennis & Marieke - Paultje
|
|
|
Post by opeltje16v on Oct 14, 2010 11:24:23 GMT 1
Goed plan pino! Enneeh... Ik ga wel mee de achtbanen in hoor - Michiel - Dennis en Marieke - Paultje - Matty
|
|
|
Post by eric on Oct 14, 2010 20:14:06 GMT 1
goed idee pino lijkt me zeer gezellig
- Michiel - Dennis en Marieke - Paultje - Matty - Eric
|
|