|
Post by tombo on Sept 22, 2010 9:21:09 GMT 1
heey mensen, lang geleden dat ik hier wat heb laten horen, de golf was voor mij ook klaar dus had geen updates meer enzo dus zodoende. maar bij deze meteen een hele grote update, de golf is verkocht en ik heb een BMW uit Duitsland gehaald zitten een paar aandachtspuntjes op maar daar was de prijs ook na. maar genoeg gelult foto's zeggen meer:
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 22, 2010 9:24:28 GMT 1
Nice BMW
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 22, 2010 11:37:00 GMT 1
Leuke beemer ja. Heb je ook wat specs ervan en eventueele toekomstplannen vinden wij ook leuk om te horen.
Greetzz ozzy
|
|
|
Post by tombo on Sept 22, 2010 14:24:57 GMT 1
uiteraard het is een 320CI uit 2000 dus een 2.0L benzine met 170PK. rijd prima alleen ik wacht nog op kentekenplaten, en zoals jullie allemaal weten duurt dat bij ambtenaren nogal lang... aangezien die komende week nog wel stil staat wil ik waarschijnlijk de remklauwen van een kleurtje voorzien omdat er een beetje aanslag op zit en het gewoon mooier is. verders de kleinigheidjes die eraan zijn even fixen.
|
|
|
Post by daffy on Sept 22, 2010 16:50:52 GMT 1
die ziet er wel gaaf uit Mooi ding en hopen dat je snel je kenteken hebt zodat je de weg op kan
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 22, 2010 20:00:32 GMT 1
Nice Car.
Grtzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 22, 2010 20:57:17 GMT 1
nice bmw:)
|
|
|
Post by Pino on Sept 23, 2010 9:35:10 GMT 1
Nice Bmw, paar dikke wielen eronder en klaar is tie
|
|
|
Post by tombo on Sept 23, 2010 17:27:13 GMT 1
danku allemaal voor de reacties komen in de toekomst nog wel andere velgjes onder maar voorlopig is dit ding al duur genoeg geweest (A) net bezig geweest om een krik te vinden die eronder past want de standaard bmw krik heeft het begeven.. nu had ik een garagekrik maar die kan ik weer nergens onder plaatsen. dus het plan om mun remklauwen te spuiten is even uitgesteld denk ik.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 23, 2010 20:05:17 GMT 1
Hoezo kun je die nergens onder plaatsen dan??? Op iedere auto zitten toch krikpunten normaal gesproken??? Als ie te laag is eerst op een stel blokken, tegels ofiets dergelijks rijden, hebben wel meerdere mensen last van hier......
Grtzzzz
|
|
|
Post by tombo on Sept 23, 2010 20:21:55 GMT 1
ja de bmwkrik die past precies in zon uitsparing, maar de garagekrik kun je enkel onder de bodem of de draagarm van het wiel zetten, onder de draagarm kan ik net niet komen, omdat ie nu dus op tegels staat, en de bodem deukte in toen ik um daar onder probeerde dus daar ben ik gelijk mee gestopt
|
|
|
Post by tombo on Sept 24, 2010 16:49:39 GMT 1
als ik volgende week mun kenteken heb mag ik bij een maat van me op de brug gelukkig maar. vanmiddag even verf gehaald voor de remklauwen. iemand een idee of ik er blanke lak overheen moet doen? of is dat overbodig
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 24, 2010 19:16:40 GMT 1
Ligt eraan welke verf je gebruikt......spuitbus of met een kwastje ofzo...... Als je gewoon verf koopt die speciaal voor remklauwen is volgens mij niet. Heb je ook van die setjes voor om je klauwen te verven, dan heb je alles compleet. Heb die van mij al eens met een spuitbus gespoten maar das een teringwerk met afplakken enzo. Je kunt beter zo'n setje (van motip als ik het goed heb) kopen dat je het gewoon met een kwastje erop zet, werkt zeker wel beter vind ik zelf. Succes ermee igg.
Grtzzz
|
|
|
Post by tombo on Sept 24, 2010 20:14:46 GMT 1
spuitbussen, epoxyprimer en acryl 2-componentenverf in M-blauw oftewel 'Hellblau'
|
|
|
Post by mikey on Sept 25, 2010 17:00:30 GMT 1
nice beemer hoor ben echt benieuwd wat je er nog allemaal meer mee gaat doen
mzzl mikey
|
|