|
Post by mikey on Nov 5, 2010 19:02:42 GMT 1
heb ik ook gehoord jah
mzzl mikey
|
|
|
Post by skitzo on Nov 6, 2010 0:32:53 GMT 1
heeft hij ook eindelijk een fatsoenlijke daily ;D zal mijn nieuwe daily eerdaags ook is neergooien
|
|
|
Post by skitzo on Nov 7, 2010 20:32:05 GMT 1
en bevalt de extra herrie??
|
|
|
Post by erwin on Nov 8, 2010 14:26:13 GMT 1
haha idd nette dailey.... enne herrie bevalt prima
|
|
|
Post by erwin on Nov 12, 2010 19:01:55 GMT 1
Hey mensen,
Ik heb hulp nodig!! zoals veel mensen weten ben ik bezig om mijn golf keurig netjes op kenteken te krijgen! nu heb ik mijn motorcode opgevraagd bij PON en die wisten mijn te vertellen dat de code NIET bekend is... zit nu beetje met mn handen in het haar.... want ik weet nu ff niet HOE verder...
Wie helpt mij aan de betekenis van de letters... V.E.R die staan aan het begin van mijn motorcode... en bij PON kennen ze hem niet....
HEEELUUP
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 12, 2010 19:35:37 GMT 1
das VERdomd VERvelend kerel! ik zou niet weten hoe je daarachter kunt komen... misschien via een vw forum of een seat forum?
succes!
mzl matty
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 13, 2010 20:45:18 GMT 1
Ja joh? Vage bedoeling. Durf het ook niet te zeggen man.
Grtzzz
|
|
|
Post by Pino on Nov 13, 2010 21:23:23 GMT 1
Hey Erwin, Dat is echt mooi klote man.. Ik heb nog op internet zitten zoeken of ik wat kwam te weten, maar nergens staat de betekenis voor de letters V.E.R. op jou motorkode.. Zelfs op VW fora's werd ik niet wijzer.. Wel erg vreemd dat de motorcode onbekend is terwijl hij er toch echt op staat bij jou. Is het niet mogelijk om een andere motorcode te gebruiken van een zelfde type blok? Komt het blok uit NL? Anders zou je het misschien bij Volkswagen Nederland of Duitsland kunnen opvragen. Misschien dat hun je verder kunnen helpen aan de betekenis van die letters. Hopelijk is het probleem snel verholpen!
|
|
|
Post by erwin on Nov 15, 2010 23:15:45 GMT 1
Heb weer een aanwijzing via volksforum.... het kan dat het een revisie blok is met een nieuw onderblok! en dat het de code is van het revisie bedrijf.... ! nu achter het bedrijf komen pwhaha... mogelijk speedfactory...
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 16, 2010 12:51:20 GMT 1
Hopen dat je er snel uit bent man, kun je eindelijk straatlegaal gaan rijden met die pktjes. Succes ermee igg.
Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by Pino on Nov 16, 2010 23:32:33 GMT 1
Dat zou goed nieuws zijn! Hopen dat ze bij Speedfactorty het nummer hebben dan kan je hem eindelijk op kenteken knallen ;D
|
|
|
Post by erwin on Nov 19, 2010 19:49:58 GMT 1
Sow mensen voor mij zijn de 10 jaren plannen ook bekend.... haha...
dit jaar lekker binnen en opnieuw rollen, netjes op kenteken krijgen, en achterin binnen in bekleden
Komend jaar lekker meets afsleuren en huis kopen om de golf te stallen in mn eigen garage hahaha
en dan... kan ik het niet hebben dat ozzy rapper is met nat weer.... nee geintje! MAAR hij word wel 4x4!!!!!! duurt nog wel even dus... maar dan wil ik ook 300 pk op de wieltjes hebben!
|
|
|
Post by mikey on Nov 19, 2010 20:26:28 GMT 1
hahahaha toch maar een beetje luisteren naar mikey he? ? mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 22, 2010 21:46:49 GMT 1
ome mike heeft wijze raad! haha wel erg leuke plannen erwin! succes iig
mzl matty
|
|
|
Post by Pino on Nov 24, 2010 23:03:42 GMT 1
De Golf 4WD maken is wel spulleke ja ;D Past een R32 onderstel daar niet onder?
|
|