|
Post by opeltje16v on Sept 27, 2010 19:16:57 GMT 1
Omdat t zo'n vriendjespolitiek is daar, haak ik lekker af! haha nee hoor, maar ik was wel even vergeten dat ik dan een weekendje weg ben.... dus moet ik deze helaas overslaan Dus genoeg foto's maken voor matty aub...! of zou het de moeite niet zijn...? zijn toch veel dezelfde rides denk ik zo.... marja... zie maar. mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Sept 28, 2010 5:28:49 GMT 1
Lijstje bezoekers zaterdag: - ericje
Bezoekers zondag (vertrek ong 12uur???):
- Paul - ericje (zaterdag of zondag het maakt me niet uit ) - Dennizz - Michiel ovb - Mikey
|
|
|
Post by erwin on Sept 28, 2010 11:36:36 GMT 1
- Paul - ericje (zaterdag of zondag het maakt me niet uit ) - Dennizz - Michiel ovb - Mikey - Erwin en Sanne
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Sept 28, 2010 17:08:07 GMT 1
probleem is gewoon dat er weer een hele hoop audiowedstrijden zijn dit jaar waardoor 2hallen eigenlijk alweer vol staan met die deelnemers.
vorig jaar heb ik dennis en paultje nog binnen kunnen krijgen via ground zero dat heb ik zelfs dit jaar al geprobeerd zonder hun medeweten(helaas zonder succes) want die hebben dit jaar ook geen ''stand of bevriendde audiozaak waar ze kunnen staan''
dat er elk jaar dezelfde wagens staan is overdreven, de echte extreme topwagens waar gewoon een hele hoop geld inzit uit binnen en buitenland is logisch dat die er staan,zijn allemaal onderhanden genomen door bedrijven die in dat wereldje ook genoeg te vertellen hebben(sponsoring),daar zit hele hoop show enz in voor het publiek en zijn ten opzichtte van vorig jaar heus wel veranderd al is het in de details.
de selectie eissen voor 100%zijn gewoon daardoor erg hoog omdat dat aanbod Zo groot is van mensen die er willen staan. wil niemand aanvallen maar moet toch een merk noemen als voorbeeld....met een simpel bumperkitje kom je dr niet je moet echt iets aparts hebben want niemand wil 20golfjes zien,10 keer een 206 met een soortgelijke bumperkit of 100skylines etc
dr komen nog genoeg shows waar ze wel realistischer zijn hoor en het niet om de auto van de bank of sponsorbak uitgaat,maargoed daar kun je je toch niet mee meten zoveel geld gaat erin om... ben gewoon blij dat je als club zijnde mekaar lekker respecteerd om hoe je bent en waarmee je naar een meeting gaat of daar nu veel of weinig aan gedaan is!!!!
grtz carlo
|
|
|
Post by Pino on Sept 28, 2010 18:21:33 GMT 1
Ik kan er helaas niet bij zijn omdat we dan de 50ste verjaardag van mijn vader vieren.
- Paul - ericje (zaterdag of zondag het maakt me niet uit ) - Dennizz - Mikey - Erwin en Sannee vader vieren.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 29, 2010 9:46:41 GMT 1
Update Marieke gaat ook mee Lijstje bezoekers zaterdag: - ericje Bezoekers zondag (vertrek ong 12uur???): - Paul - ericje (zaterdag of zondag het maakt me niet uit ) - Dennizz en Marieke - Mikey - Erwin en Sanne
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 29, 2010 10:40:35 GMT 1
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 29, 2010 15:32:27 GMT 1
Moooooi man. Krijgen ze spijt van dat die er dit jaar niet staan............ Jammer dat al die sponsorbakken waar ze zelf waarschijnlijk weinig tot niks aan gedaan hebben wel daar binnen mogen staan mjah........
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Oct 1, 2010 9:58:15 GMT 1
Als jullie willen dan kunnen we bij ons pre meeten..... alleen kweet niet of dat veel omrijden is :S
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 1, 2010 11:30:29 GMT 1
Lijstje bezoekers zaterdag: - ericje Bezoekers zondag (vertrek ong 12uur???): - Paul - ericje (zaterdag of zondag het maakt me niet uit ) - Dennizz en Marieke - Mikey - Erwin en Sanne - Ozzy en tezzy Greetzz @denizz ; strak plan grote man! Gezellig om daar de buurt eens even wakker te maken. Met de Uc herrie maak club
|
|
|
Post by DIAMO!! on Oct 1, 2010 14:12:57 GMT 1
gezellie Maar ik waarschuw toch maar vast....... in Rotterdam zullen de agentjes wel weer rondkarren om bijv. luide uitlaten enz te pakken..!! dussssss een gewaarschuwd mensch telt veur 2 heej greetzz GVD
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 1, 2010 19:38:37 GMT 1
huren een busje ik rijd wel
|
|
|
Post by mikey on Oct 2, 2010 9:23:42 GMT 1
probleem is gewoon dat er weer een hele hoop audiowedstrijden zijn dit jaar waardoor 2hallen eigenlijk alweer vol staan met die deelnemers. vorig jaar heb ik dennis en paultje nog binnen kunnen krijgen via ground zero dat heb ik zelfs dit jaar al geprobeerd zonder hun medeweten(helaas zonder succes) want die hebben dit jaar ook geen ''stand of bevriendde audiozaak waar ze kunnen staan'' dat er elk jaar dezelfde wagens staan is overdreven, de echte extreme topwagens waar gewoon een hele hoop geld inzit uit binnen en buitenland is logisch dat die er staan,zijn allemaal onderhanden genomen door bedrijven die in dat wereldje ook genoeg te vertellen hebben(sponsoring),daar zit hele hoop show enz in voor het publiek en zijn ten opzichtte van vorig jaar heus wel veranderd al is het in de details. de selectie eissen voor 100%zijn gewoon daardoor erg hoog omdat dat aanbod Zo groot is van mensen die er willen staan. wil niemand aanvallen maar moet toch een merk noemen als voorbeeld....met een simpel bumperkitje kom je dr niet je moet echt iets aparts hebben want niemand wil 20golfjes zien,10 keer een 206 met een soortgelijke bumperkit of 100skylines etc dr komen nog genoeg shows waar ze wel realistischer zijn hoor en het niet om de auto van de bank of sponsorbak uitgaat,maargoed daar kun je je toch niet mee meten zoveel geld gaat erin om... ben gewoon blij dat je als club zijnde mekaar lekker respecteerd om hoe je bent en waarmee je naar een meeting gaat of daar nu veel of weinig aan gedaan is!!!! grtz carlo dat kan wel misschien zo zijn maar wees wel, de 2 combi's die wij hebben zouden daar wel tot zijn recht komen, aangezien wij de enigste club in nederland zijn die dat heeft en ons showniveau is toch zeer sterk gestegen tegenwoordig mzzl mikey
|
|
|
Post by mikey on Oct 2, 2010 9:25:41 GMT 1
ik rij gezellig met ozzy en tessy mee
mzzl mikey
|
|
|
Post by eric on Oct 2, 2010 15:50:13 GMT 1
Lijstje bezoekers zaterdag: