|
Post by mikey on Mar 29, 2010 19:13:56 GMT 1
das inderdaad minder maar jah als je het niet weet dan zal je het waarschijnlijk ook niet zien denk ik!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by ronald on Mar 30, 2010 23:03:46 GMT 1
Je moet idd weten waar het zit om het te zien maarja ik ben af en toe een beetje een zeikerd met dat soort dingen ;D
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 31, 2010 7:17:58 GMT 1
zeikerd !!
|
|
|
Post by ronald on Apr 8, 2010 22:44:02 GMT 1
Zo weer ff lekker bezig geweest, alle 4 de wielen zijn er af geweest en heb alle naven van de remschijven en de remtangen mooi zwart gemaakt. Aankomend weekend gaan de 19 inch velgen er weer onder en dan is die weer klaar voor het aankomende seizoen.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 9, 2010 8:20:13 GMT 1
En dat kan Ronald zo goed....... Dat ik hem voor Morgen (zaterdag) heb gevraagd mij (gezellig) te helpen met mijn verf klusje
|
|
|
Post by ronald on Apr 9, 2010 18:53:28 GMT 1
;D
|
|
|
Post by ronald on Apr 27, 2010 21:56:49 GMT 1
Weer even iets minder nieuws van mij. Tijdens mijn werk een klein ongelukje gehad met als gevolg dat mijn linkerhand flink beschadigt is. Gisteren werd er nog gedacht dat mijn hand gebroken zou zijn maar de foto's lieten geen breuk zien, na verder onderzoek is nu de conclusie dat ik de pezen en alles wat daar om heen zit in mijn hand flink beschadigt heb. Heb nu van de dokter flinke ontstekingsremmers/pijnstillers en dan zou het moeten gaan genezen, hoop dat er een beetje vaart in komt want het doet nu verrotte zeer :S
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 28, 2010 11:04:26 GMT 1
das minder ronald....
ik weet een klein beetje hoe het voelt (laat ik je nog wel eens zien)
succes en sterkte iedergeval !
greetzz ozzy
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 28, 2010 16:29:43 GMT 1
idd, sommige mensen kunnen niet eens een glasplaatje vasthouden, he ozzy? haha maar t is idd niet echt prettig. Hoop dat je er snel vanaf bent! Sterkte mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Apr 28, 2010 18:24:50 GMT 1
gvs man das minder nou beterschap. we hebben trouwens ook nog niets gehoord van 402 events of het mogelijk is dat je binnen kan staan voor 1 dag en een buitenplaats is niet mogelijk
mzzl mikey
|
|
|
Post by ronald on Apr 29, 2010 12:49:38 GMT 1
We wachten het wel af Mikey.
|
|
|
Post by ronald on May 20, 2010 22:32:47 GMT 1
Had ook weer wat vorige week. Na lang zoeken eindelijk een auto voor de vrouw gevonden, precies wat ze wilde (klein, 5 deurs en automaat met stuurbekrachtiging). Auto gekocht en de vrouw gelukkig, we hebben de auto nog geen week gehad en toen begaf de versnellingsbak het. Garage gebelt waar dat ding vandaan kwam en het verhaal uitgelegt, auto daar naar toe en na een paar dagen telefoon met de mededeling dat de bak zodanig kapot was dat ze de auto terug gingen nemen en ik mijn geld terug kreeg. Kan niet anders zeggen dat het heel mooi geregeld was op deze manier, gevolg was natuurlijk wel dat de vrouw weer zonder auto zat. Enigzins niet in mijn hum omdat we die auto kwijt waren weer aan het zoeken geweest op het internet want dit soort auto's liggen niet echt voor het oprapen voor een leuk prijsje. Deze keer hadden we geluk en stond er een Opel Corsa uit 2002 te koop, uiteraard als de gesmeerde bliksem naar de garage gegaan om de auto te gaan bekijken want de ervaring leerde inmiddels ook dat als je maar iets te lang wacht ze ook zo weer weg zijn. Daar angekomen de auto uitvoerig bekeken en een flinke proefrit mee gemaakt en deze auto gekocht, dus we zijn nu ook eigenaar van een Opel Corsa. Hopelijk blijft deze wel goed..
|
|
|
Post by paul106gti on May 20, 2010 22:40:21 GMT 1
hoop ik ook voor jullie, veel succes ermee
|
|
|
Post by mikey on May 21, 2010 18:08:46 GMT 1
kijk dat is beter man
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on May 21, 2010 18:25:03 GMT 1
wel netjes van die garage, maar idd jammer als t net een wagentje is dat helemaal naar je zin is. succes verder.
mzzl matty
|
|