|
Post by mikey on Sept 22, 2009 10:59:34 GMT 1
kijk kijk je bent goed bezig en je zal wel blij zijn met een garage nou staat hij mooi droog en veilig, ben echt benieuwd hoe het eruit ziet nu die lager ligt
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 25, 2009 10:17:01 GMT 1
Eindelijk is het me gelukt, en wel maandag avond heb ik het voor elkaar gekregen. Alleen "klapt" mijn demper als ik door een kuil heen rijdt, kan zo horen dan is het een kwestie van wennen. Ook is woensdag mijn muziek afgesteld dus klinkt nu lekker (mis alleen wat bas heb ik het idee maar goed kan aan mij liggen) Hier wat foto's: En nog even een filmpje van mijn muziek
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 25, 2009 17:25:47 GMT 1
zeer zeer zeer vet !
greetzz ozy
|
|
|
Post by Pino on Sept 25, 2009 19:02:48 GMT 1
Ziet er egt goed uit man ! En de verlaging staat hem ook erg goed ;D
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 26, 2009 21:49:02 GMT 1
nICE............. Staat stukken beter nu ie lager ligt.
Grtzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 28, 2009 20:04:16 GMT 1
ziet er goed uit kerel lekker lowwwwwwww !!!!!!!!
|
|
|
Post by ricow on Sept 29, 2009 3:53:22 GMT 1
Alleenklapt mijn demper als ik door een kuil heen rijdt, kan zo horen dan is het een kwestie van wennen. wie mooi wil zijn moet pijn lijden he doet de mijne ook, moet je maar rustiger over kuilen en drempels of je auspuff laten verlassen
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 29, 2009 7:53:49 GMT 1
tis niet mijn demper van uitlaat maar denk dat mijn stabilisatie stang niet goed is of krom of iets dergelijks want er klapt iets bij mijn veer poot. rechts wel en links niet dus er zit ergens iets niet helemaal lekker! binnenkort maar nieuwe stabilisatie stangen en stuurkogels monteren kijken of dat scheelt
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 13, 2009 7:49:18 GMT 1
|
|
|
Post by Pino on Oct 13, 2009 20:06:46 GMT 1
Hey Paul, Ben zelf niet geweest maar als ik de foto's zo bekijk staat hij er erg netjes bij op 100% Nog veel reacties gehad? Mzzl Michiel
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 13, 2009 20:27:03 GMT 1
aardig wat reacties, aardig wat mensen die foto's maakte van audio. moet zeggen hij stond er super netjes bij dankzij maatje van me
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 15, 2009 18:33:52 GMT 1
hee kerel jammer dat zaterdag je plek iets minder was , maar dat heb je zondag weer goed gemaakt zie ik
|
|
|
Post by paul106gti on Dec 16, 2009 18:24:08 GMT 1
Hier weer even een update.
Inmiddels mijn winterwielen (ofwel standaard gti velgen) er weer onder liggen. Morgen APK keuren en winterbanden monteren want de huidige banden op de gti velgen zijn ver op.
Ik heb besloten om mijn wagen komend seizoen waarschijnlijk zo te laten, gewoon mee rond rijden en meeting's af gaan.
Intussen flink sparen voor de winter van 2010 dan ben ik van plan om hem een beetje bij te schaven.
Ik heb nog een andere spoiler en motorkap en dashboard liggen die ik nog wil monteren. Ook wil de ik auto voorzien van een nieuwe laklaag.
Wil kijken of het mogelijk is een wizard wide achterbumper te monteren en aan te laten sluiten op mijn carzone wide body kit.
Wil mijn ice install mee laten spuiten in de kleur dit ook voor interieur delen. Misschien dan nog ramen blinderen en dan zal het geld weer wel ver op zijn
Ook misschien kijken voor andere bredere velgen 7,5j met 165 x 45 x 16 banden is toch nog wel heel smal.
Eerst maar eens overwinteren en dan kijken hoe het volgend seizoen eraan toe gaat:)
|
|
|
Post by opeltje16v on Dec 16, 2009 21:58:19 GMT 1
hej kerel
t is echt een heel mooi karretje geworden! ook zeer netjes nu tie zo mooi laag ligt. mooi voor elkaar met die garagebox! spreek je, mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Dec 19, 2009 7:55:45 GMT 1
zo dat is nog een hele lijst wat je gaat doen man!!!!!!!
mzzl mikey
|
|