|
Post by xenonciviccoupe on Jun 2, 2009 23:49:26 GMT 1
Hallo, Ik ben Marko uit Dordrecht ik rij met een '94 civic coupe. de bijnaam heeft de civic te danken aan de 'Xenon' voorbumper en sideskirts die hij heeft. Sommigen kennen mij en/of de civic wel al van voorgaande jaren bij de meetings. helaas had ik midden in het mooie meeting seizoen van 2006 een klein ongelukje gehad met een vrachtwagen. aangezien de voorkant overgedaan moest worden heb ik besloten de gehele civic een flinke makeover te geven. foto reportage MAXI tuning spanje www.maxituning.es/coches-tuning/honda-civic-coupe-cleaned-se-lleva-lo-limpiocivic nu: zoals de civic was: oudere pic's Zoals te zien... hoop werk gehad onder de kap Groeten, Marko Xenon_Civic_Coupe
|
|
|
Post by speeddemon on Jun 3, 2009 7:07:20 GMT 1
Die is er wel heeeeeeel erg op vooruit gegaan trouwens..!! Hij was al mooi, maar nu is het helemaal een strakke civic geworden..!!! Mooie foto's ook, vooral die foto voor die grafity tekening!!!
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 3, 2009 12:53:16 GMT 1
Leuk dat je je hebt aangemeld zal je vast nog wel keer zien in je box gr Paul
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 3, 2009 16:04:47 GMT 1
Hey, welkom hier. Erg netjes hoor die civic. Heb 'm laatst nog een keer gezien op een meeting bij ons en ziet er echt gaaf uit. Grtzzzzz
|
|
|
Post by ricow on Jun 3, 2009 19:27:51 GMT 1
sjieke bak hoor...
|
|
|
Post by mikey on Jun 3, 2009 20:12:32 GMT 1
hey marko leuk dat je je heb aangemeld zeg en hopelijk zien we die onwijs gave bak van jou nog eens een keer op een clubmeeting van ons en zoiezo op onze xxl meeting
mzzl mikey
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jun 3, 2009 20:47:15 GMT 1
Nette civis idd
|
|
|
Post by ozzy11 on Jun 4, 2009 16:26:05 GMT 1
|
|
|
Post by polosteroid on Jun 4, 2009 21:43:57 GMT 1
echt super dik en natuurlijk mooi gespoten
|
|
|
Post by xenonciviccoupe on Aug 4, 2009 23:35:25 GMT 1
een kleine update..... maar toch 1 met weer een hoop werk.... en toch weer eens wat anders dan de rest heeft tijdens de verbouwing had ik een remmenswap gedaan van trommels naar schijven achter... alles koper en RVS leidingen gestoken... maargoed, nooit aan gedacht het hoofdremcylinder mee te swappen. :confused: dus de civic remt simpel gezegd KUT..... dus zie hier... de VTI swap hoofdremcylinder: alles kaal gemaakt en het staat nu in de spuitplamuur... alle oneffenheden verwijderd en strak gemaakt. (op de orgineel zwarte zie je t bijna niet... pas als het in kleur gaat) alles uit elkaar gehaald en schoon gemaakt nu. en sja.... het cylinder zelf... ik kon het niet laten dat toch ook maar te gaan cleanen. lol alle text, naden, vlakjes & haakse overgangen ga ik weghalen.... hier een pic van een klein beginnetje... ben al stuk verder... maar die pic's volgen nog
|
|
|
Post by mikey on Aug 6, 2009 18:09:49 GMT 1
haha kijk aan je bent goed bezig ben benieuwd naar het eindresultaat
mzzl mikey
|
|
|
Post by xenonciviccoupe on Sept 2, 2009 0:14:37 GMT 1
nou, hier alvast weer eens een update... blackhousing koplampen & blackhousing cornerlights ik heb ze wel al liggen.... Zaterdag op de showoffimports meeting zitten ze er in voor een dagje.... Daarna gaan ze naar de spuiterij om de achterkant van de lampen in de kleur van de auto te spuiten... net als nu. nieuwe achterlichten... oude rechts en nieuwe links.... hier de achterkant volledig nieuw... en hier een leuke update...Rotora 4pod Bigbrake kit eerst even de remklauw gepast op mijn standaard formaat Brembo schijf.... het zit redelijk mee.... de velg past eroverheen dus binnenkort is de civic voorzien van een leuk setje remmerij
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 2, 2009 13:09:17 GMT 1
ziet er beter uit die lichten remmen staan ook netjes
|
|
|
Post by mikey on Sept 2, 2009 18:13:48 GMT 1
netjes hoor die lichten achter en remkracht genoeg nu zie ik wel hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 2, 2009 20:47:43 GMT 1
bijna dezelfde rotora big brake kit die ik heb.
ziet er strak uit hoor !
greetzz ozzy
|
|