Wrecked
driver
13?C+ = Dak open ;)
|
Post by Wrecked on Apr 28, 2009 17:09:37 GMT 1
Naar aandringen van ozzy, zal ik me maar eens voorstellen. Aangezien ik van plan ben om keer mee te gaan naar een meeting. Mijn naam is Rick, 21 jaar jong en kom uit Zevenbergen. Ik studeer Integrale veiligheid op de Hoge School Avans in Breda (locatie lovensdijk). Daarnaast klus ik bij als koerier. Mijn vorige auto was een Renault megane coupé uit 1996, maar sinds kort ben ik in het bezit van een Renault megane cabrio uit 2000. (sinds de eerste keer met dak open, ben ik helemaal verkocht) Toen ik de auto kocht zag hij er als volgt uit: Vervolgens kwam ik erachter dat er weinig leuke bumpers bestonden voor de cabrio. Daarom dus maar van andere bumpers afgezien. Vervolgens gekozen voor: 17 inch bsa velgen kw schroefset variant 1 Met als resultaat: Voor: Achter: Aangezien mijn voorwielen af en toe aanliepen heb ik mijn wielkasten laten uitrollen. Plannen: - Rechts/links uitlaat verzonken in achterbumper - Laguna voorbumper lip (zodat voorkant toch iets lager komt) - Achterspoiler - Kentekenbak mee laten spuiten - Lager? (is nog twijfelgeval) Hoor graag jullie mening over mijn auto.
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 28, 2009 17:13:21 GMT 1
Altijd al nette wagen gevondne de renault megane coupe. vriendin heeft er ook een een gele maar geen cabrio. zou leuk tweede wagentje voor mij zijn
|
|
|
Post by frozen on Apr 28, 2009 17:32:44 GMT 1
Leuk project, Megane is niet mijn ding (blijft een framboos Lees: Franse auto) maar valt altijd wel wat leuks van te maken en vin leuk dat ieder wat anders heeft! greetz
|
|
|
Post by mikey on Apr 28, 2009 18:37:28 GMT 1
hey muts je gaat toch geen franse auto's afzeiken he? denk erom hahaha Dit is echt een dikke auto hoor maar ik zou hem echt niet lager gaan zetten dit is echt netjes. er zijn wel bumpers aan te komen hoor voor jou auto en tegenwoordig zelfs hele mooie uit frankrijk, maar je wagen is echt netjes mzzl mikey
|
|
Wrecked
driver