|
Post by mikey on Jul 6, 2009 21:29:04 GMT 1
hey ozzy, ik vond het kei gaaf om eens ff met die brute bak van jou te mogen rijden Hij rijdt echt super
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Jul 10, 2009 19:10:29 GMT 1
Heey Ozzy, Das wel beter, race koppeling en vliegwiel dat verschil zal je wel merken idd Dat merk ik bij mij ook al goed dat hij sneller op toeren is met een lichter vliegwiel. Mzzl Michiel
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 2, 2009 17:34:16 GMT 1
hallo even wat dingetjes toevoegen aan me voorsteltopic. als eerst... ik weet dat ik heb gezegd dat me auto ver klaar was en dat ik niet teveel meer zou doen. maarja NOU EN!! ik heb toch wel wat dingetjes op het oog maar zou ook graag jullie mening daarover willen hebben. ik ben op zoek naar deze kleine kapjes die achter op me bumper komen maar ik krijg ze niet gevonden voor mijn type auto.... druk mee bezig. deze kan ik dan blauw spuiten of met echt carbon eroverheen... hulp met zoeken van deze achtebumper hoeken is altijd welkom ik heb nu op de zijkant van me auto PPP Prodrive Performance Package staan, nu kwam ik een gt3 rs tegen en vond die style van een zwarte sticker op de zijkant met zwarte velgen wel heel vet. mij leek het wel wat om op mijn zijkant het doen maar dan in plaats van gt3 rs komt er dan WRX of PRODRIVE te staan in dezelfde style en lettertype als op deze porsche. ik heb vandaag deze roof diffuser opgehaald in maarsbergen. het ziet er echt vet uit alleen het is geen echt carbon ...... dit is natuurlijk tegen mijn principes omdat de rest wel allemaal echt carbon denk ik niet dat hij erop gaat. dit was echt een koopje dus heb hem maar gehaald maar eigenlijk wil ik een echte .... zoals deze dus ik denk dat ik deze weer tekoop zet en toch maar een echte dure ga kopen want anders krijg ik misschien echt spijt dat er neppe zooi op me auto zit. dus wordt nog ff shoppen. showoff heeft ze maar die zijn 430 euro. dus ff shoppen misschien kom ik ze wel goedkoper tegen. ben ook nog beetje naar velgen aan het kijken geweest maar dit viel ook tegen behalve de weds sa70 maarja die waren weer aan de wat duurdere kant..... maar wel super mooi en top kwaliteit. er zitten ook ondertussen wat betere boxen in auto want deze standaard boxe waren iets van 30 watt ofzo echt heel slecht en nu zitten er axton speakers in (alleen voor speakers) deze zijn 80 watt dus dat klinkt weer redelijk. graag mening en kritiek greetz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Aug 2, 2009 19:04:22 GMT 1
hey ozzy, hoeken moet je echt carbon gaan doen, dat dakding moet je dan wel echt carbon doen in plaats van nep, want dat haalt de geloofwaardigheid van de rest af, die stickers echt niet doen, zonde van de auto en die velgen zijn leuk maar de jouwe vind ik echt dikker mzzl mikey ps: genoeg kritiek en meningen?
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 3, 2009 17:26:44 GMT 1
hey Oz, Ik ben het voor het grootste deel wel met Mikey eens, Alleen denk ik dat de bumperhoekjes gewoon mooi blauw moeten wezen! Anders ben ik bang dat het teveel '2-losse-vlakjes' worden Velgen zijn ook wel kick hoor...maar vind die van nu zo mooi onder je auto staan
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 4, 2009 16:12:51 GMT 1
Weer goed bezig man. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden. Carbonnen delen op jou soort auto staan echt wel vet denk ik man. Grtzzzzzzzzz
|
|
|
Post by Pino on Aug 4, 2009 18:48:18 GMT 1
Heey Ozzy, Zijn leuke ideeen man! Zal zeker goed staan die addons onder je achterbumper, en ook de striping aan de zijkant zal ook netjes staan, niet te overdreven maar toch strak ;D Zal bij Showoff wel is navragen of ik wat voor je kan doen Mzzl michiel
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 7, 2009 22:05:31 GMT 1
aangezien ik toch niet echt op vakantie ga heb ik mezelf maar wat verwennen met vakantie cadeautjes ;D als eerst me orginele scoobysport einddemper. zoals jullie wel kunnen zien is hier weinig tot niets aan demping te vinden......oftewel ;D ;D ;D deze demper blijft er niet altijd onder zitten daarvoor is hij gewoon te luid.... en ja dat komt uit mijn mond had nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar me auto klinkt te hard hahahah voor wie me niet willen geloven vraag maar aan mikey. hij blijft voorlopig nog heel even eronder omdat het wel een vakantie cadeau is dus moet ik er wel in de vakantie van genieten. voor de rest gaat mijn SRS uitlaat er onder. voor leuke meetings gaat de scoobysport eronder. en als we door de westerscheldetunnel gaan gaat uiteraard de scoobysport eronder hahah ik ga ook de echte carbonnen haaievinnen spoiler bestellen. weet niet hoe lang dit gaat duren maarja komt goed! greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Aug 7, 2009 22:29:04 GMT 1
haha ja echt mensen dat kwam echt uit zijn mond....... ik stond ook vol verbazing te klapperen met mijn oren hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 8, 2009 0:08:25 GMT 1
dat zal wel klapperen hoor ik zondag wel dan toch ozzy ??
gr Paul
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 8, 2009 17:48:51 GMT 1
kom net terug van een meeting voor japanse auto's in nieuwegein. heb daar voor de gein me uitlaat laten meten op decibels en me maat ook met die honda cbr met superpole uitlaat.
de cbr had 105 decibel met 15000 toeren mijn suppie had 109 decibel bij 7000 toeren
let wel dat beide zonder klappen zijn. als je in de begrenzer in gaat en je rekent de klappen mee dan gaat het naar de 115 a 120 decibel.
was echt super wreed
iedergeval was heel vet zal snel een paar fotos plaatsen van de meeting
greetzz ozzy
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 9, 2009 18:26:59 GMT 1
Dikke steigerpijp, hahaha. Maakt idd. een hoop herrie man, maar zeker wel gaaf.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by Pino on Aug 10, 2009 16:44:38 GMT 1
Heey Ozzy,
Dat ding van jou maakt egt herrie haha Maar hij klinkt wel gaaf ;D
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 18, 2009 8:33:57 GMT 1
de carbon roof diffuser is gaat binnenkort op me dakkie:D
ik heb nu een echte besteld en de neppe is alweer verkocht aan een belg. als het goed is komt ie deze week binnen. foto's komen natuurlijk zo snel mogelijk.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Aug 18, 2009 17:44:55 GMT 1
kijk goed bezig hoor ben benieuwd hoe het staat
mzzl mikey
|
|