|
Post by paul106gti on Nov 18, 2010 10:24:31 GMT 1
heb degelijk verschil gemerkt, maar dit is pas wel bij goede sneeuwval dusja . . . mja ieder zijn mening
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 18, 2010 10:28:55 GMT 1
Geen winterbanden/velgen voor mij.............. Gewoon goed bijhouden en lekker glijden....... Is al die tijd al goed gegaan en als het te erg is gewoon lekker binnen blijven.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Nov 18, 2010 18:43:25 GMT 1
iedereen met een beetje pk's doen er in mijn ogen toch wel erg raadzaam aan hoor om op winterbanden te gaan rijden. erik van www.velgrenovatie.nl kan winterbanden leveren!!
|
|
|
Post by Pino on Nov 19, 2010 19:06:09 GMT 1
Ik zou het ook aanraden om ze te nemen want het is echt een enorm verschil met rijden! Met sneeuw heb je zoveel extra grip.
Alleen dat is wel een probleem idd omdat je met je big brake kit zit.. Heeft er op het subaru forum toevallig niet iemand originele wrx velgen liggen?
Suc6 met zoeken!
|
|
|
Post by ozzy11 on Dec 1, 2010 17:22:46 GMT 1
Nou .... De wintervelgen zijn ver te zoeken. . . Mensen willen tegenwoordig niets meer verkopen. Ik moet nu al 2 weken een mail krijgen maar heb nog niets gehad terwijl ik hem al via de mail en forum heb gemaild. Maarja , Nu het goede nieuws. WE HEBBEN EEN HUIS GEKOCHT !!!!! Tessa en ik gaan ons settelen in de Bedaulxstraat 18 te geertruidenberg. Bij deze is iedereen van van harte welkom om even een kijkje te nemen en tez en ik beloven om een housewarming party te geven als het klaar is. ( geen schuurfeest waarbij iedereen een schuurpapiertje mee neemt X oz en tez
|
|
|
Post by paul106gti on Dec 1, 2010 18:11:42 GMT 1
We wisten dit natuurlijk al wel maar vandaag de officiele dag Geniet ervan en kom zeker jullie huis met wat extra gezelligheid opwarmen
|
|
|
Post by eric on Dec 1, 2010 18:59:43 GMT 1
eej oz en tez gefeliciteerd met jullie huis en als er gestraat moet worden ik hoor het wel haha en ik kom het zeker een keer bewonderen
greetz eric
|
|
|
Post by Pino on Dec 1, 2010 19:04:04 GMT 1
Gefeliciteerd met jullie huisje!!! ;D ;D ;D Als jullie hulp nodig hebben met schilderen of met andere dingen in het huis. Laat het maar even weten
|
|
|
Post by DIAMO!! on Dec 1, 2010 20:17:40 GMT 1
Van Harte Gefeliciteerd Met jullie huissss
|
|
|
Post by mikey on Dec 1, 2010 20:29:58 GMT 1
hey maatje (en vriendinneke),
Gefeliciteerd met jullie huisje!!!! echt een heel mooi huis en als het af is zeker 100 keer mooier.
Veel geluk daar samen
mzzl mikey
|
|
|
Post by skitzo on Dec 1, 2010 21:38:18 GMT 1
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Dec 2, 2010 18:45:33 GMT 1
Goed bezig. Gil maar als je een keer hulp nodig hebt.
Grtzzzz
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Dec 2, 2010 19:54:03 GMT 1
wisten we natuurlijk al maar nu dan toch definitief van harte met jullie woning!! heel veel plezier en ik kom nog wel ff een keer binnenvallen binnenkort
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 11, 2011 14:29:30 GMT 1
Even wat stof van mijn topic afblazen en dan hier mijn nieuwe update!! Het is zwart en klein. Tadaaa een knipperlicht! Pino heeft voor mij smoke zij knippers gevonden. Beter als die heldere iedergeval. Ik stoorde me eigen er echt nooit aan tot dat ik Dennis zijn knipper zag ..... Zwart ..? Grrrr staat beter als de mijne. Dus ik ook op zoek gegaan en fijn dat je zo'n goede gast als Pino kent. Heb ze binnen paar dagen binnen Keep u informed! X oz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 11, 2011 14:41:05 GMT 1
JAAAAAAAAAAAAAAAAH is het gelukt
|
|